فیلم درخواست بی شرمانه جواد عزتی از خانم بازیگر ! ، سکانسی از فیلم طنز آینه بغل !

به گزارش مینی ست، خبرنگاران: ویدئویی از نازنین بیاتی و جواد عزتی که در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است.

فیلم درخواست بی شرمانه جواد عزتی از خانم بازیگر ! ، سکانسی از فیلم طنز آینه بغل !

جواد عزتی بازیگر سرشناس کشورمان است. جواد عزتی با اجرای تئاتر های خیابانی کار هنری خود را آغاز کرده است. جواد عزتی و مه لقا باقری زوج هنری هستند. جواد عزتی متولد سال 60 است. سکانس بازی جواد عزتی در فضای مجازی سوژه شد.

به گزارش خبرنگاران، قسمتی از بازی جواد عزتی و نازنین بیاتی در فیلم سینمایی آینه بغل حواشی زیادی به پا کرد.جواد عزتی پیش از این در سریال های طنز و جدی زیادی نقش آفرینی کرده است.قسمتی از فیلم سینمایی آیینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی و بازی جواد عزتی را مشاهده می کنید .

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری

جواد عزتی همسر مه لقا باقری بازیگر سینما است. جواد عزتی متولد 20 دی 1360 ، بازیگر و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عزتی همسر مه لقا باقری بازیگر سینما است. جواد عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را آغاز و بدون هیچ معطلی کار کرده است. جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که سالهاست زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند. جواد عزتی و همسرش هم از بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر هستند که ماجرای آشنایی و ازدواجشان هم به دنیای هنر ختم میشود.

مدرسه که می رفتم فیلم های کمدی جری لوییس از جمله بیماری قلابی را دوست داشتم که بعدا دو برادر بزرگم من را با سینما آشنا کردند یادم است فیلم گلنار را هفت بار در سینما و اجاره نشین ها را توی ویدیوی خانگی دیدم

جواد عزتی : عاشق مسافرکشی هستم

عاشق مسافرکشی هستم تا جایی که چند وقت پیش رفتم تاکسیرانی یک ماشینی ثبت نام کنم که اونا هم تعجب کردند ولی ندادند من عشق می ورزم اصلا اینکه آدم های مختلف میشینن تو ماشین و باهاشون حرف می زنم

جواد عزتی کدام بازیگران را کشف استعداد کرد؟

ساعد سهیلی در گفتگویی مطرح نمود جواد عزتی زمانی که بعنوان بازیگران فعالیت می کرد استعداد وی را کشف کرده و بواسط او وارد فیلم میان ماندن و رفتن شد

فیلم هایی که جواد عزتی در آنها ایفای نقش کرده است:

بعد از اتفاق - 1399

خورشید - 1398

شنای پروانه - 1398

مغز استخوان - 1398

آتابای - 1398

دوزیست - 1398

دنیا با من برقص - 1397

ماجرای نیمروز: رد خون - 1397

چهار انگشت - 1397

جان دار - 1397

ما همه با هم هستیم - 1397

پیلوت - 1396

لاتاری - 1396

تنگه ابوقریب - 1396

هزارپا - 1396

آینه بغل - 1396

ماجرای نیمروز - 1395

اکسیدان - 1395

خرگیوش - 1395

هفت معکوس - 1394

پارادایس - 1394

زاپاس - 1394

در مدت معلوم - 1393

تگرگ و آفتاب - 1393

شیار 143 - 1392

فرشته ها با هم می آیند - 1392

کلاشینکف - 1392

جا به جا - 1391

همه چیز برای فروش - 1391

همبازی - 1390

همه چی آرومه - 1389

آفریقا - 1389

طلا و مس - 1387

بیمار استاندارد - 1395

دردسرهای بزرگ 2 - 1394

دردسرهای بزرگ - 1393

تله فیلم پشت درهای بسته - 1393

دودکش - 1392

هفت سین - 1391

دست بالای دست - 1391

تله فیلم نامه های خیس - 1391

تله فیلم وقت بزرگ شدنه - 1391

تله فیلم نیش - 1391

جواد عزتی و معروفیت با بابا اتی در قهوه تلخ

سال 1385 آغاز معروفیت اش با چهارمین تجربه تلویزیونی اش در سریال باغ مظهر مهران مدیری و مجموعه قرارگاه مسکونی آغاز شد در نهایت معروفیت او با نقش بابا اتی در سال 1389 با سریال قهوه تلخ به اوج رسید

کارنامه هنری جواد عزتی

محمد جواد عزتی متولد بیستم دی 1360از سال 75 به صورت حرفه ای تئاتر را آغاز کرد و اولین کار تلویزیونی اش را درسال 79 انجام داد. از جمله سریال هایی که در آن ایفای نقش کرده مثل هیچ کس، مرد هزار چهره، قرارگاه مسکونی، بی مقدمه، باغ مظفر، کمربندها را ببندیم و قصه های شبانه و قهوه تلخ بوده است.

جواد عزتی و موفقیت در فروش فیلم ها

اگر موفقیت احتمالی آینه بغل با توجه به افتتاحیه پرفروش را در کنار فروش بالای اکسیدان و موفقیت ماجرای نیمروز قرار دهیم به یک پدیده تازه در گیشه سینماها می رسیم.

جواد عزتی که با زاپاس و در مدت معلوم هم توانسته مخاطبان بالایی جذب کند امسال می تواند از دو ستاره گران قیمت سینما پول سازتر باشد. این موفقیت در کنار جایزه او در جشن حافظ این بازیگر را به پدیده تازه سینمای ایران تبدیل می کند. بازیگری که از همین حالا با هزارپا و پارادایس می تواند دو فیلم پرفروش در سال آینده داشته باشد.

جواد عزتی بازیگر سریال بیمار استاندارد درباره مهم ترین ویژگی نقش خود در این سریال مناسبتی نوروز که این شب ها از شبکه یک سیما روی آنتن رفته است، گفت: علاوه بر فیلمنامه خوب و متن قوی این سریال، برای شخص من نوع اعتیاد نقش امید که من آن را ایفا می کنم، جالب بود. او به بوی چسب اعتیاد دارد و این نوع اعتیاد واقعا وجود دارد و عده ای به آن دچار هستند. اما شاید بسکمک از مردم با آن آشنا نباشند.

وی اضافه کرد: این جنس اعتیادها یک درگیری مهم است و کاربرد آن در داستان صرفا برای فانتزی نیست. من از این اعتیاد وحشتناک اطلاع داشتم و این ویژگی بیش از هر چیز کاراکتر امید را برای من جالب و من را به نقش نزدیک کرد. به نظرم سایر کاراکترهای این سریال نیز یک ویژگی مهم دارند. این که نویسنده آن ها را در داستان رها نکرده است و حتی نقش های گذری هم استفاده کاربردی در متن پیدا کرده اند.

این بازیگر در پاسخ به این که با توجه به کوتاه بودن کمیت نقش ها در سریال چقدر فرصت کافی برای معرفی شخصیت ها وجود دارد، بیان نمود: برای قضاوت در این رابطه لازم است بقیه قسمت های سریال را ببینیم. چراکه خود من هم مثل یک بیننده این شب سریال را می بینم. اما به نظرم تک تک کاراکترها در متن بیمار استاندارد استفاده کاربردی دارند و هیچ نقشی به قصه وارد نشده است تا فضایی را پر کند.

وی با مهم تر ارزیابی کردن کیفیت نقش در این اثر مطرح نمود: من در سینما تجربه بازی در نقش های کوتاه از نظر کمیت را زیاد داشته ام. شیار 143، همه چیز برای فروش، کلاشینکف، طلا و مس از جمله این کارها هستند که از نظر ارزشی برای من فیلم های مهم و بزرگی بودند و دوست داشتم از آن ها سهمی داشته باشم. زیرا از همان ابتدا می دانستم که ممکن است این فیلم ها به کتابخانه های مردم برود و در تاریخ سینما ماندگار شود. اصولا همیشه از همکاری با کارگردان های خوب لذت برده ام و بیمار استاندارد تجربه اولم برای این نوع نقش ها نبود.

وی همچنین ادامه داد: سریال های تلویزیونی حداقل در ژانر کمدی از سینما جلوتر هستند و بسکمک از بازیگران کمدی سینما نیز به واسطه تجربه های تلویزیونی شان به سینما راه یافته اند. این یک فرصت برای تلویزیون است که نباید آن را از دست بدهد و با رعایت استانداردها این حوزه را تقویت کند.

بازیگر سریال سه دونگ سه دونگ اعلام کرد: اگرچه سریع ساخته شدن سریال ها در شرایط بحران مالی تلویزیون به کمک این رسانه می آید و هرچه این سرعت بیشتر شود هزینه های تولید کمتر خواهد شد، اما باید در نظر بگیریم که این یک رویه درست و استاندارد نیست و نباید عادی شود. ضمن این که برای سریال های کوتاه و بلند این فرایند تفاوت دارد. مثلا برای یک سریال 90 قسمتی طبیعی است که بخشی از تولید همزمان با پخش صورت بگیرد. در این صورت می توان بازخوردهای مخاطبان را هم دریافت کرد و در ادامه کار به آن توجه داشت. این سریال ها مانند روزنامه هستند و آیینه اتفاقات روز جامعه. اما درباره سریال های کوتاه 13 قسمتی که قرار است مثل یک رمان یا داستان تعریف شوند باید همه چیز قبل از تولید حاضر و آماده باشد.

وی همچنین درباره ویژگی های بیمار استاندارد بیان نمود: این نوع سریال ها در دنیا معمولا از شبکه های کابلی پخش می شوند یا به صورت اینترنتی مردم آن ها را خریداری می کنند. زیرا تک تک دیالوگ های آن ها بار اطلاعاتی دارد و نیاز دارد مردم با تمرکز آن را ببینند.

بیمار استاندارد سریال نوروزی شبکه یک سیما به کارگردانی سعید آقاخانی که به سفارش مرکز توسعه فیلم نامه نویسی صدا و سیما از طریق مسعود ردایی تهیه شده و از 29 اسفند هرشب ساعت 22:15 از این شبکه پخش می شود.

منبع: رکنا
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1901

به "فیلم درخواست بی شرمانه جواد عزتی از خانم بازیگر ! ، سکانسی از فیلم طنز آینه بغل !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم درخواست بی شرمانه جواد عزتی از خانم بازیگر ! ، سکانسی از فیلم طنز آینه بغل !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید