قابلیتهای نو در پیغام رسانهای داخلی شکل می گیرد

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، نشستی مشترک با حضور سکوهای مشمول داخلی و بانوان کارآفرین از جمله تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و دیگر فعالان برگزار گردید.

قابلیتهای نو در پیغام رسانهای داخلی شکل می گیرد

دکتر محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات در این نشست، گفت: در حال حاضر به حد احتیاج، زیرساخت های فنی فراهم است اما دستیابی به شرایط مطلوب چه برای این سکوها اعم از پیغام رسان ها و شبکه های اجتماعی و چه برای کسب و کارهایی که به سکوهای داخلی مهاجرت نموده اند، احتیاجمند زمان بیشتری است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: در پیغام رسان های داخلی قابلیت هایی در حال شکل گیری است که موارد مشابه خارجی فاقد آن هستند.

وی اضافه کرد: معافیت های مالیاتی برای کسب و کارها و استفاده از تخفیف های پستی در صورت خرید از فروشگاه های مستقر در این سکوها و بعلاوه کاهش سوءاستفاده های مالی موجود بر بستر خرید و فروش در این حوزه و ایجاد اطمینان برای مردم، از جمله این موارد هستند.

وی بهبود شرایط ابزارها، ویژگی ها و خدمات سکوهای داخلی را عامل مهمی در توسعه و توسعه کاربری آنها دانست و نسبت به برگزاری منظم نشست های هم افزایی در راستای حل مسائل کسب و کارهای دیجیتال روی این سکوها تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2161

به "قابلیتهای نو در پیغام رسانهای داخلی شکل می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیتهای نو در پیغام رسانهای داخلی شکل می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید