قربانی: باید بین ستارگان با تیم های تازه وارد لیگ تفاوت باشد، سال جاری پسوند و پیشوند نداریم

به گزارش مینی ست، سرمربی تیم کشتی آزاد ستارگان ساری معتقد است به خاطر سالها استمرار تیمش در لیگ برتر، باید سازمان لیگ بین این تیم و تیم های تازه وارد تفاوت قائل گردد.

قربانی: باید بین ستارگان با تیم های تازه وارد لیگ تفاوت باشد، سال جاری پسوند و پیشوند نداریم

مرتضی قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص حضور تیم ستارگان ساری در لیگ 1400 گفت: 10 سال متوالی است که در رقابت های کشتی آزاد لیگ حضور داریم، سال جاری هم ستارگان در مسابقات شرکت خواهد نمود.

وی در خصوص اینکه آیا سال جاری هم ستارگان تیم نظامی خواهد بود، تاکید نمود: یکی دو سال با تیم پاس مشترک بودیم و تیم نظامی محسوب می شدیم اما سال جاری همان ستارگان ساری هستیم، پسوند و پیشوند نداریم.

قربانی در خصوص اینکه آیا کشتی گیر شاخص هم جذب این تیم خواهد شد، گفت: هنوز تیم را نبستیم، ما آرام آرام جلو می رویم و خیلی عجله نداریم. باید ببینیم قرعه کشی لیگ به چه صورت می گردد و با چه تیم هایی همگروه می شویم. فعلا که مراسم قرعه کشی مسابقات به بعد از مسابقات جهانی موکول شده است.

این مربی مازندرانی ادامه داد: ما با منابع اقتصادی کمتر اما با تدبیر و درایت بیشتر به لیگ ورود می کنیم، هر ساله تیم ستارگان تنور لیگ را داغ نموده و سال جاری هم قطعا یک تیم مدعی خواهیم بود که می توانیم برای همه تیم ها خطرناک باشیم. ما سال گذشته با اینکه منابع اقتصادی زیادی نداشتیم اما 5 برد تیمی در گروه خودمان داشتیم و با تیم قائمشهر هم برابر شدیم. سال جاری هم با قدرت وارد لیگ می شویم.

قربانی در انتها با تاکید بر اینکه به خاطر عشق به کشتی، سالهاست تیمش را با کمترین حمایت اقتصادی در لیگ شرکت می دهد، گفت: باید ارزش های ستارگان در لیگ برتر از طرف سازمان لیگ دیده گردد و بین ما و تیم هایی که برای اولین بار است در لیگ تیمداری می نمایند در مراسم قرعه کشی تفاوت باشد. با توجه به تعداد تیم های شرکت نماینده، اگر قرار باشد که مسابقات در چند گروه برگزار گردد، حق ستارگان به خاطر سالها قدمت در لیگ برتر این است که سرگروه باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1780

به "قربانی: باید بین ستارگان با تیم های تازه وارد لیگ تفاوت باشد، سال جاری پسوند و پیشوند نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: باید بین ستارگان با تیم های تازه وارد لیگ تفاوت باشد، سال جاری پسوند و پیشوند نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید