کلاه رقیب بر سر امیر عابدزاده در اسپانیا ، اقدامی که گلر ایرانی آن را جبران کرد

به گزارش مینی ست، مقابل لوگو و بعد از خاتمه بازی، اتفاقات جالبی میان امیر عابدزاده و طرفداران این تیم رخ داد.

کلاه رقیب بر سر امیر عابدزاده در اسپانیا ، اقدامی که گلر ایرانی آن را جبران کرد

به گزارش خبرنگاران امیر عابدزاده روزهای موفقی را در اسپانیا پشت سر می گذارد و هر هفته اخباری درباره درخشش او با پیراهن پونفرادینا می شنویم. او به طرز عجیبی از لیست تیم ملی برای اردوی فروردین ماه دور ماند و مورد توجه امیر قلعه نویی قرار نگرفت. هر چند درباره عدم دعوت از امیر گفته می گردد باشگاه پونفرادینا هم نامه نگاری نموده تا در این مقطع حساس از فصل دروازه بان ایرانی خود را در اختیار داشته باشد. سطح دوم مسابقات باشگاهی در اسپانیا در روزهای فیفا تعطیل نمی گردد و به همین دلیل رقابت ها حتی بدون بازیکنان ملی پوش هم برگزار می گردد.

سومین کلین شیت متوالی در اسپانیا

اتفاقات ماه های اخیر، از تیم ملی گرفته تا آتش سوزی خانه اما باعث نشده تا امیر عابدزاده انگیزه خود را از دست بدهد. او اتفاقاً زمین تا آسمان با چند هفته قبل خود فرق نموده و همین مسأله را می توان در سه کلین شیت متوالی او به وضوح مشاهده کرد. امیر پس از بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل آلاوس و میراندس طی دو هفته اخیر لالیگا 2 اسپانیا، این هفته هم برابر تیم لوگو این کار را انجام داد تا نشان دهد روزهای اوج خود را سپری می نماید.

کلاه قرمز روی سر امیر

مقابل لوگو و بعد از انتها بازی، اتفاقات جالبی میان امیر عابدزاده و طرفداران این تیم رخ داد. امیر که فصل قبل و به علت بازی در ساعت 14 و تابیدن آفتاب کلاه بر سر داشت و اتفاقاً مقابل لوگو کلین شیت هم کرد، از آن موقع تا همین هفته مورد توجه طرفداران این باشگاه قرار داشت. آنها وقتی دیدند عابدزاده با سیوهای متعدد خود توانست بدرخشد، با او خوش و بش و اتفاقات گذشته را فراموش کردند. یکی از طرفداران هم کلاه قرمزی به سمت امیر پرتاب کرد و دروازه بان ایرانی هم آن را روی سر گذاشت.

دستکش، هدیه به یک طرفدار

یکی دیگر از طرفداران لوگو از امیر عابدزاده خواست تا دستکش هایش را به او بدهد. عابدزاده که بارها این حرکت را مقابل طرفداران خود انجام داده، به خواسته طرفدار نوجوان لوگو جواب مثبت داد و بعد از انتها بازی دستکش ها را از دست خارج کرد و آنها را در اختیار او قرار داد. حرکت عابدزاده با تمجید و تشویق اطرافیان طرفدار نوجوان روبرو شد.

نهمین کلین شیت به نام امیر

امیر عابدزاده در حالی توانست در بیست و هفتمین بازی فصل خود در لالیگا 2 به نهمین کلین شیت دست پیدا کند که مقابل لوگو 40 لمس توپ، 14 پاس با دقت 58 درصدی، سه پاس بلند صحیح از 13 پاس ارسال شده، یک موفقیت در خروج هوایی از دروازه، یک خروج درست از محوطه و بعلاوه پنج مهار توپ که سه ضربه در محوطه جریمه بود، به ثبت رساند.

دومین دروازه بان برتر

برخلاف فوتبال ایران، در اسپانیا این طور نیست که نمرات بازیکنان را براساس گلزنی آنها- بازیکنان هجومی - یا بسته نگه داشتن دروازه خود- دروازه بان ها- در نظر بگیرند. در اسپانیا گاهی رخ داده که امیر 2 گل خورده اما عنوان برترین بازیکن زمین را کسب نموده. نمونه اش بازی چند هفته قبل مقابل لاس پالماس که 2 بر 2 تمام شد اما عابدزاده به علت سیوهای فراوان برترین بازیکن زمین شد. در آماری که برای دروازه بان های حاضر در سگوندا دیویژن منتشر شده، عابدزاده برخلاف نتایجی که پونفرادینا کسب نموده، دومین دروازه بان برتر رقابت ها محسوب می گردد. این آمار براساس سیوهایی است که دروازه بان ها انجام داده اند. تنها کسی که در این آمار بالاتر از عابدزاده قرار گرفته است، دروازه بان لوگو است که البته تعداد بازی بیشتری نسبت به امیر انجام داده. این آمار ارزش کار عابدزاده در اسپانیا را بیشتر به تصویر می کشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2185

به "کلاه رقیب بر سر امیر عابدزاده در اسپانیا ، اقدامی که گلر ایرانی آن را جبران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاه رقیب بر سر امیر عابدزاده در اسپانیا ، اقدامی که گلر ایرانی آن را جبران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید