کاشانی: با حضور آزمون و جهانبخش دست سرمربی تیم امید باز می گردد

به گزارش مینی ست، خبرنگاران: مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: درست است که تیم های همگروه ما نپال و افغانستان هستند اما شاید این تیم ها مانند ویتنام در بازی های آسیایی شوند.

کاشانی: با حضور آزمون و جهانبخش دست سرمربی تیم امید باز می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حبیب کاشانی در سرانجام جلسه بررسی مسائل تیم فوتبال امید با مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: جلسات بسیاری را برگزار نموده و حتی چهارشنبه هفته گذشته تا ساعت 8 شب با مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ جلسه داشتیم. قرار بر این بود تا بازی های در تاریخ هفدهم اسفندماه برگزار گردد، تیم امید هجدهم همین ماه برای برپایی اردو در کویت به این کشور سفر کند.

وی اضافه کرد: قرار بر این شد که تمام بازیکنان تا 24 اسفندماه در اردوی کویت حضور داشته باشند و چهار دیدار لیگ برتر به همین دلیل به تعویق افتاد. مشکل ما این بود که بعضی از بازی های ما با لیگ قهرمانان آسیا تداخل پیدا کرد که در تاریخ 27 و 28 اسفند همه دیدارها باید به صورت همزمان برگزار گردد. ما این محدودیت ها را داشتیم و قرار شد که 18 تا 24 اسفند با تمام بازیکنان در اردوی کویت حضور پیدا کنیم. بازیکنانی که درگیر تیم های خود در لیگ قهرمانان آسیا هستند نیز می توانند برای شرکت در این مسابقات به تیم های خود اضافه شوند.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان در مورد اینکه قرار بود دو بازی در کویت برگزار نمایند اما به دلیل محدودیت ها به انجام یک دیدار بسنده شده است، توضیح داد: ما روز 21 اسفند با تیم امید کویت بازی محبت آمیز انجام می دهیم و بلافاصله به ایران بازمی گردیم. ما از 17 اسفند تا 11 فروردین هفت هشت بازی انجام خواهیم داد و به همین دلیل کادرفنی تصمیم گرفت که در کویت یک بازی انجام دهیم.

کاشانی ادامه داد: قصد داشتیم در کمپ تیم های ملی تمرین کنیم ولی امروز به ما گفتند که امکان تمرین در این مجموعه وجود ندارد. سپس خواستیم در زمین شماره دو استادیوم آزادی تمرین کنیم اما اعلام کردند که زمین شماره دو هم زیر کشت رفته است. با این وجود با هماهنگی علی کفاشیان و محمد خاکپور قرار بر این شد که تمرینات را در زمین شماره 2 برگزار کنیم.

وی در مورد حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیم فوتبال امید گفت: ما باید چهار بازی در هشت روز باید برگزار کنیم که محتمل است بازیکنان از لحاظ تغذیه و آمادگی دچار مشکل شوند. ما باید دو تیم در اختیار داشته باشیم و به همین دلیل حضور آزمون و جهانبخش باعث می گردد که دست سرمربی تیم باز باشد.

مدیر تیم فوتبال امید اعلام کرد: از هفتم تا یازدهم فروردین سه بازی پشت سر هم داریم و آخرین دیدار ما با عربستان خواهد بود. برای اینکه با تمام توان در این دیدارها به میدان برویم، بازیکنان باید بتوانند ریکاوری نمایند. درست است که تیم های همگروه ما نپال و افغانستان هستند اما شاید این تیم ها مانند ویتنام در بازی های آسیایی شوند. ما عربستان را بررسی نموده ایم اما دو تیم دیگر برای ما ناشناخته هستند و ممکن است برای ما خطرناک باشند. افغانستان و نپال با انگیزه بازی می نمایند و امیدوارم فدراسیون فوتبال اطلاعاتی از آنها در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم پس از 40 سال به المپیک صعود کنیم.

کاشانی با ابراز امیدواری از اینکه هر فردی در چارچوب وظایف خود عمل کند، اضافه کرد: کارلوس کی روش به کفاشیان ایمیل زده و خواهان حضور آزمون و جهانبخش در اردوی تیم ملی در اروپا شده است اما کفاشیان در پاسخ گفته که به خاطر حساسیت موضوع تیم امید این دو بازیکن باید در اختیار تیم امید قرار بگیرند.

وی توضیح داد: بین ما قراردادی امضا نشده است اما همه یک نگاه داریم. حضور خبرنگاران و اینکه مردم اخبار تیم امید را پیگیری می نمایند، نشان دهنده اهمیت این تیم است. در این ایام فاطمیه از مردم خواهش می کنم که بازیکنان جوان تیم امید را دعا نمایند.

مدیر تیم فوتبال امید با اشاره به حضورش در این جلسه مطرح کرد: تیم فوتبال امید را باید با لفظ المپیک خطاب کنیم، چون در همه جای جهان با این لفظ خطاب می گردد. خوشحالم کیومرت هاشمی به همراه شاهرخ شهنازی چند وقت پیش در اردوی ما حضور پیدا کردند که این موضوع نوید مثبتی به ما می دهد. کمیته ملی المپیک باید در کنار تیم المپیک باشد و حمایت معنوی کمیته المپیک را به فال نیک می گیریم.

کاشانی با تأکید بر اینکه کمیته المپیک باید در کنار تیم فوتبال المپیک باشد، گفت: کمیته المپیک باید تیم فوتبال المپیک را به عنوان برادر در کنار خود ببیند و خیلی خوشحالم که امروز این رخ داد و سه ضلع فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در کنار هم هستند. باید به این نکته توجه داشته باشیم که پرچم جمهوری اسلامی ایران روی پیراهن ماست و برای موفقیت آن باید کوشش کنیم.

وی اعلام کرد: افرادی که خارج از فوتبال بودند خیلی زود اتحاد و همدلی خود را با ما نشان دادند. در این بین نیروهای مسلح و ارتش دست به دست هم دادند تا به تیم المپیک یاری نمایند. تیم فوتبال بزرگسالان دو بازیکن سرباز به نام های سروش رفیعی و مهرداد پولادی داشت که آن همه مشکل ایجاد شد ولی بازیکنان ما بیشتر دانشجو هستند. از همه افرادی که بیرون از فوتبال به ما یاری کردند و همدلی خود را نشان دادند تشکر می کنم و امیدوارم که نتیجه این اتحاد موفقیت تیم امید باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 351

به "کاشانی: با حضور آزمون و جهانبخش دست سرمربی تیم امید باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشانی: با حضور آزمون و جهانبخش دست سرمربی تیم امید باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید