مجیدی ، شریفات؛ یادآوری خاطره بازوبند کاپیتانی و گلزنی در دربی

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، حتی قبل از شروع ملاقات استقلال و آلومینیوم هم می شد حساسیت ها و جذابیت های این بازی که نشات گرفته از تازه شدن ملاقات بین استقلالی ها فعلی و سابق در حاشیه آن بود را پیش بینی کرد.

مجیدی ، شریفات؛ یادآوری خاطره بازوبند کاپیتانی و گلزنی در دربی

ملاقات تیم های استقلال و آلومینیوم تقابل دو سرمربی جوان، دو همبازی سابق و دو پیشکسوت و کاپیتان پیشین تیم استقلال بود که امروز در قامت سرمربیان دو تیم استقلال و آلومینیوم مقابل هم صف آرایی می کردند.

شاید علیرضا منصوریان مهم ترین چهره استقلالی تیم آلومینیوم بود که خودش سابقه راهنمایی استقلال را هم تجربه نموده، اما تنها استقلالی تیم اراکی نبود. محمد خرمگاه، حسین کاظمی، حسین پورحمیدی و اسماعیل شریفات دیگر اعضای تیم آلومینیوم بودند که با سابقه بر تن کردن پیراهن آبی، در هفته بیست و پنجم مقابل تیم سابق شان صف آرایی کردند.

آدینه، 18 آذرماه 1390 یک روز به یادماندنی در تاریخ باشگاه استقلال است. روزی که آبی پوشان توانستند با درخشش ستاره های خود در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رقیب سنتی شان را با نتیجه 3 بر صفر شکست داده تا نام شان به اسم فاتح دربی 73 در تاریخ دربی های تهران ثبت گردد.

این بازی در 90 دقیقه معمول با نتیجه صفر - صفر به انتها رسید و آبی پوشان که رجحان محسوسی نسبت به حریف داشتند، در 15 دقیقه اضافه اول دو بار به وسیله مجتبی جباری به گل رسیدند و در دقیقه 107 هم اسماعیل شریفات جوان گریزپای آن موقع آبی پوشان که به جای میلاد میداودی به زمین آمده بود، با فرار از تله آفساید سومین گل تیمش را به ثمر رساند؛ و فرهاد مجیدی کاپیتان آن موقع آبی پوشان در حرکتی جالب بازوبند کاپیتانی را از بازوی خود باز و به بازوی شریفات بست.

9 سال و 6 ماه و 22 روز پس از آن خاطره سازی، امروز فرهاد مجیدی کاپیتان باتجربه آن روز آبی ها سرمربی جوان استقلال است و اسماعیل شریفات، مهاجم جوان آن روز استقلال، بازیکن باتجربه تیم آلومینیوم است. یکی از صحنه های مجذوب کننده ملاقات استقلال و آلومینیوم، خوش و بش همبازیان دیروز استقلال بود که در این بازی هر کدام برای منافع تیم خودشان کوشش کردند. قطعاً شریفات و مجیدی هیچیک این خاطره سازی را فراموش نخواهند کرد.

لحظه ای که مجیدی بعد از گلزنی شریفات در دربی 73 بازوبند کاپیتانی را به دست او بست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1715

به "مجیدی ، شریفات؛ یادآوری خاطره بازوبند کاپیتانی و گلزنی در دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی ، شریفات؛ یادآوری خاطره بازوبند کاپیتانی و گلزنی در دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید