معرفی پیست اسکی دبی

به گزارش مینی ست، اوج هیجان در پیست اسکی دبی

در این مقاله از وب سایت خبرنگاران به معرفی پیست اسکی دبی خواهیم پرداخت پس در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر از با دبی آشنا شوید .

معرفی پیست اسکی دبی

یکی از چیزهای عجیب و غریب که در دبی است پیست اسکی آن می باشد .

بلیط هواپیما در طاهاگشت

یکی از چیزهای عجیبی که در دبی وجود دارد پیست اسکی آن است که واقعا تعجب برانگیز است که کشوری که دمای هوای تابستان آن حدود 50 درجه سانتی گراد است چطور پیست اسکی دارد. اصلا تعجب نکید چون در دبی از این مکان های عجیب و غریب زیاد به چشم می خورد

مقالا بیشتر بخوانید :

  • جاهای دیدنی دبی

این پیست با عنوان اولین پیست اسکی سر پوشیده خاور میانه در سال 2005 میلادی در مرکز خرید مال امارات با هزینه ای بالغ بر 272 میلیون دلار ساخته شد. اداره این مجموعه به دست یکی از ثروتمندان دبی به نام مجید آل فاطیم انجام می گیرد. این پیست در حال حاضر یکی از مهم ترینجاذبه های گردشگری دبی محسوب می گردد.

ساخت این مجموعه 22500 متر مربعی با 85 متر ارتفاع در بلند ترین قسمت آن و پهنای 80 متری مطابق با استاندارد های دنیای ساخته شده است که ظرفیت 1500 نفر را دارا می باشد. میزبانی یکی از سری مسابقه های اسکی قهرمانی دنیا یکی از افتخارات آن می باشد. رقابتی که بین اسکی بازان 14 کشور دنیا انجام گرفت.

از جاذبه های دیدنی در این پیست ، ریزش برف مصنوعی در حدود 30 تن در هر روز بر روی پیست می باشد. دمای آن بین 3 تا منفی 30 درجه سانتی گراد است. قسمتی از این پیست برای علاقه مندان به اسنوبورد طراحی شده است. اولین پارک برفی دنیا در مساحتی به وسعت 30 هزار متر مربع نیز در این مجموعه قرار گرفته است.

5 دور با ارتفاع و شیب متفاوت که 400 متر طول طولانی ترین دور است و شرکت کنندگان می توانند سقوطی 600 متری را در آن تجربه کنند. وجود یک مدرسه آموزش اسکی در پیست اسکی دبی برای افراد مبتدی یکی از مزایای این پیست است. اجاره دادن وسایل مورد احتیاج برای اسکی و اسنوبورد ، نگرانی حمل و نقل وسایل را برای گردشگران رفع کرده است. یکی از ویژگی های جالب در این پیست بزرگ ، وجود تله کابین 4 گانه و یدک کش ها برای منتقل کردن اسکی بازان با بالای پیست می باشد.

رستورانی به نام St. Moritz با سرو انواع غذا های خوشمزه بین المللی و رستوران Avalanche با سرو نوشیدنی ها ، سوپ و ساندویچ در اختیار گردشگران هستند. شما حتی می توانید تنها برای تماشا به این مکان زیبا و پر از هیجان بروید.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت دندان ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 454

به "معرفی پیست اسکی دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پیست اسکی دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید