مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه

به گزارش مینی ست، در ساخت سرامیک گرانیتی از خاک رس بدون کربنات استفاده می گردد. این نوع سرامیک در دسته سرامیک های بدون لعاب قرار می گیرد. در طول ساخت سرامیک گرانیتی از رنگدانه های مختلف برای ایجاد سرامیک های رنگی استفاده می گردد. از آن جایی که سرامیک گرانیتی بدون لعاب است، در مرحله نهایی برای صیقلی کردن سطح آن، از دستگاه سنگ ساب استفاده می گردد.

مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه

از جمله مزیت های استفاده از سرامیک در بازسازی خانه می توان به مقاومت بالای آن در مقایسه با سایر کفپوش ها اشاره کرد. سرامیک بعلاوه در برابر رطوبت تا میزان بسیار زیادی مقاوم است. به همین دلیل استفاده از انواع کاشی و سرامیک به نام کفپوش در سرویس بهداشتی می تواند گزینه مناسبی باشد.

این نوع کفپوش های فول بادی در دسته سرامیک پرسلانی قرار گرفته و نسبت به آن ها از کیفیت بالاتر و استحکام بیش تری دارند. از مزایای استفاده از این سرامیک ها می توان به جذب آب پایین آن ها، ضد خش و سایش بودن و مقاومت فشاری بالا اشاره کرد.

انواع مناسب کفپوش ها که تحت نام سرامیک های معمولی هم خوانده می شوند از نظر ظاهری بسیار شبیه به انواع پرسلان هستند. گاهی هم در بازار ایران این نوع تحت نام سرامیک و نوع دیگر تحت نام پرسلان خطاب می شوند.

سرامیک با رنگ روشن برای اتاق پذیرایی با متراژ کوچک مناسب است و باعث عظیم تر به نظر آمدن فضای پذیرایی می گردد. اگر فضای پذیرایی منزل شما عظیم است می توانید در زمان بازسازی خانه خود هم از سرامیک با رنگ روشن و هم تیره بهره ببرید. سرامیک با رنگ تیره دیرتر از سرامیک با رنگ روشن یا سفید کثیف می گردد.

منبع مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه

انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1726

به "مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید