مقاله: بازار تینلی پوکت (تایلند)

به گزارش مینی ست، در این بازار می توانید تیشرت ها را با قیمت هایی در حدود 100 بات، کفش با قیمت 200 بات، نوشیدنی را با 90 بات و صابون های مخصوص را با 50 بات و دیم سام را با قیمت 30 بات تهیه کنید. بازار Tinlay با ظاهر جدیدش در مارس 2017 افتتاح شد و هنوز تعداد زیادی غرفه شروع به کار نکرده اند و شاید بازار کمی کوچک و محدود به نظر آید. با این که کوچک است اما بازاری فوق العاده جذاب و با قیمت های بسیار منطقی است، بنابراین اگر در تور پوکت در این محدوده بودید حتما به آن سر بزنید. احتمالا با افزایش محبوبیت بازار، در آینده نزدیک گزینه های بیشتری به آن اضافه می شوند و آن را پر رونق تر می کنند.

مقاله: بازار تینلی پوکت (تایلند)

در بازار Tinlay کمبود غذا نخواهید داشت. دو محوطه بزرگ به خوراکی های تایلندی اختصاص یافته اند، با این حال در میان آن ها گزینه های جذاب از غذاهای بین المللی مانند استیک و سوشی هم در دسترس هستند. این غرفه های فروش خوراکی را می توانید در بیرونی ترین بخش های بازار در هر دو طرف پیدا کنید. نزدیک هر دوی آنها میز و صندلی برای نشستن وجود دارد.

با وجود تابلوی فوق العاده بزرگ نورپردازی شده بازار که انگار از وگاس کنده شده و به اینجا آورده شده، ندیدن این بازار غیر ممکن است. البته خود بازار پشت ردیفی از فروشگاه ها پنهان شده است. وقتی از دروازه نورپردازی شده وارد بازار می شوید یک صحنه روبه روی خود می بینید. هنرمندان محلی روی این صحنه اجراهای مختلف دارند. سمت چپتان یک چیدمان شبیه به بازارهای سنتی را خواهید دید که شبیه به بازار آخر هفته پوکت است. سمت راست غرفه های بیشتری قرار گرفته اند که بیشتر شبیه بازار Chillva هستند.

منبع مقاله: بازار تینلی پوکت (تایلند)

انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1902

به "مقاله: بازار تینلی پوکت (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازار تینلی پوکت (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید