مقاله: خواص عسل یونجه در درمان بیماری ها

به گزارش مینی ست، عسل یونجه، حاصل فرآوری شهد گل های یونجه توسط زنبور عسل است. گیاه یونجه در کشو ما در استان های اصفهان، قم و استان مرکزی در مزارع بزرگ وجود دارد که علاوه بر سایر مصارف دارویی و صنایع غذایی، از این گیاه در تولید عسل استفاده می شود.

مقاله: خواص عسل یونجه در درمان بیماری ها

زمان برداشت عسل یونجه از اوایل خرداد تا اواسط شهریور است و افرادی که مصرف این عسل را در برنامه غذایی خود بگنجانند، می توانند از خواص درمانی و شفابخش این عسل و خواص دارویی گیاه یونجه بهره ببرند.

برگرفته از: کتاب معجزات درمانی عسل و انگبین ها، کتاب عسل درمانی و آشنایی با انواع عسل ها

خبرنگاران | سرویس سلامت - یکی از خوشمزه ترین و پرخاصیت ترین انواع عسل، عسل یونجه است. یونجه از گیاهان دارویی بسیار محبوب است که در بسکمک از کتب طب سنتی آن را جزو اولین و مهمترین گیاهان دارویی کشف شده توسط انسان معرفی می کنند. عسل تهیه شده از گل های یونجه، شیرینی ملایمی داشته، بسیار خوشبو و معطر است و سرشار از انواع آنزیم های طبیعی، ویتامین ها، مواد معدنی و کربوهیدرات ها است.

از گیاه یونجه، در داروخانه ها و فروشگاه های گیاهان دارویی به شکل پودر، کپسول و قرص استفاده می شود و عرق یونجه و عسل یونجه نیز از مهمترین فراورده های جانبی به دست آمده از این گیاه است. برای آشنایی بیشتر با خواص عسل یونجه و فواید درمانی آن، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

منبع مقاله: خواص عسل یونجه در درمان بیماری ها

انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1792

به "مقاله: خواص عسل یونجه در درمان بیماری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: خواص عسل یونجه در درمان بیماری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید