مهمترین روش در کاهش وزن ماندگار کدام است؟

به گزارش مینی ست، نتایج تحقیقات نشان می دهد که برترین راه برای حفظ کاهش وزن در درازمدت، ورزش بیشتر به جای غذای کمتر است.

مهمترین روش در کاهش وزن ماندگار کدام است؟

به گزارش هلث، افراد شرکت نماینده در این تحقیق حدود 10 سال با فعال بودن کاهش وزن 30 پوندی (13.6 کیلوگرم) یا بیشتر را حفظ کردند. آنان نسبت به افراد چاق فعالیت بدنی بیشتری داشتند و هر روز انرژی بیشتری مصرف می کردند.

افراد پیروز در کاهش وزن روزانه حدود 12هزار گام بر می داشتند، در حالی که این تعداد در افراد چاق 6500 قدم بود. به عبارت دیگر، افرادی که پیروز به کاهش وزن می شوند، بیشتر غذا می خورند، اما آن را به وسیله ورزش می سوزاند.

محققان نتیجه گرفتند که سطح فعالیت شما بسیار بیشتر از آنچه می خورید در دراز مدت اهمیت دارد.

دانیل اوستندورف، محقق این تحقیق گفت: این مطالعه به این سوال سخت می پردازد که چرا بسیاری از مردم برای کاهش وزن در یک دوره طولانی کوشش می نمایند.

با ارائه شواهدی مبنی بر اینکه گروهی از حفظ نمایندگان پیروز کاهش وزن سطوح بالایی از فعالیت بدنی برای جلوگیری از بازیابی وزن انجام می دهد در عوض اینکه دریافت انرژی را محدود نمایند، گامی رو به جلو برای روشن شدن رابطه بین ورزش و حفظ کاهش وزن است.

این مطالعه حفظ نمایندگان پیروز کاهش وزن را با گروهی از افراد با وزن طبیعی بدن و گروهی دیگر که چاق بودند مقایسه کرد. نتایج نشان داد که افراد پیروز در کاهش وزن دو برابر افرادی که چاق بودند ورزش انجام دادند.

برای حفظ کاهش وزن، ورزش به وضوح بر محدودیت دریافت کالری غلبه دارد و تغییرات در رژیم غذایی تاثیر کمی بر حفظ کاهش وزن در طول سال ها می گذارد.

دکتر ویکتوریا کاتناچی، یکی دیگر از محققان این تحقیق گفت: یافته های ما نشان می دهد که این گروه از حفظ نماینده های پیروز کاهش وزن، به مقدار افراد دارای اضافه وزن و چاقی، کالری مشابهی در روز مصرف می نمایند، اما به نظر می رسد با جبران آن با سطوح بالای فعالیت بدنی، از افزایش مجدد وزن جلوگیری می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1402 بروزرسانی: 27 تیر 1402 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2227

به "مهمترین روش در کاهش وزن ماندگار کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین روش در کاهش وزن ماندگار کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید