ناظم الشریعه: شرایط اردویی تیم ملی فوتسال از حالت نرمال خارج شد

به گزارش مینی ست، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که ابتلای یک بازیکن این تیم به کرونا، مصدومیت بعضی بازیکنان دیگر و لغو ملاقات تدارکاتی با آذربایجان، اردوی شاگردانش را از حالت نرمال خارج نموده است.

ناظم الشریعه: شرایط اردویی تیم ملی فوتسال از حالت نرمال خارج شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدمحمد ناظم الشریعه در ابتدا گفت: با توجه به اینکه پس از برگزاری اردوی خوب مان در ازبکستان، امکان پیگیری اردوی دیگری را به دلیل برگزاری مسابقات لیگ نداشتیم و مسابقات لیگ نیز به دلیل شیوع کرونا به صورت فشرده شروع شد، برنامه ریزی مناسبی انجام داده بودیم تا از فیفادی بهمن ماه استفاده کنیم. برنامه داشتیم تا بازی محبت آمیز ای با تیم ملی آذربایجان انجام بدهیم که پس از تأیید آذربایجان، با تصمیم آنها مجدداً لغو شد.

وی ادامه داد: در نهایت به این نتیجه رسیدیم که از فیفادی استفاده کنیم؛ بازیکنانِ به خصوص جوان را که در مسابقات لیگ شرایط بهتری داشتند، به اردو دعوت کنیم و در کنار باتجربه ها به تمرین بپردازیم. متأسفانه چند بازیکن از جمله جوان هایی که دعوت کردیم، دچار مصدومیت بودند و شرایط تمرین کردن را نداشتند. علاوه بر آن، یکی از بازیکنان جوان هم مشکوک به علائم کرونا بود که مجموع این شرایط باعث شد تا شرایط اردویی ما کمی از حالت نرمال خارج گردد، اما باز هم فرصت را غنیمت شمردیم و چند جایگزین را به اردو فراخواندیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به اهداف برگزاری این اردو توضیح داد: به هر حال کار را پیگیری و اهداف تیم ملی را برای همه بازیکنان تشریح کردیم. ضمن اینکه به بررسی بازی های خود با تیم ملی ازبکستان می پردازیم، به خصوص که در آن دو بازی، بازیکنان جوان ما در ترکیب حضور داشتند که نقاط ضعف و قوت را در سه جلسه بررسی تیمی بیان می کنیم. در چند جلسه تمرین فنی هم مروری بر برنامه های مربوط به بخش حمله و شرایط دفاعی با تمرکز بر بازی مالکانه داریم تا در این چند روز، حداکثر بهره وری را با وجود شرایط سخت پیش آمده داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1430

به "ناظم الشریعه: شرایط اردویی تیم ملی فوتسال از حالت نرمال خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: شرایط اردویی تیم ملی فوتسال از حالت نرمال خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید