نخستین رویداد استارتاپ ویکند اسفراین برگزار می گردد، دانشجویان برای ثبت نام تخفیف می گیرند

به گزارش مینی ست، دبیر سازمان مردم نهاد پویش آرمانی گفت: با همکاری پارک علم و فناوری خراسان شمالی نخستین رویداد استارتاپ ویکند با موضوع عمومی در شهرستان اسفراین برگزار خواهد شد.

نخستین رویداد استارتاپ ویکند اسفراین برگزار می گردد، دانشجویان برای ثبت نام تخفیف می گیرند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

رامین تلاش، دبیر سازمان مردم نهاد پویش آرمانی در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، گفت: با همکاری پارک علم و فناوری خراسان شمالی نخستین رویداد استارتاپ ویکند با موضوع عمومی در شهرستان اسفراین برگزار خواهد شد.

تلاش ادامه داد: هدف از این رویداد بالا بردن انگیزه و روحیه جوانان و دانشجویان اسفراین و گسترش اکوسیستم کسب و کار استارتاپی در شهرستان اسفراین و مناطق مجاور اسفراین می باشد.

دبیر سازمان پویش آرمانی اعلام کرد: استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی با روش بین المللی است که در 3 روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شرکت نماینده های پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک دور هم جمع می شوند تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح نمایند، گروه تشکیل دهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

وی اضافه کرد: پیش بینی می کنیم حدود 10 تیم 10 نفره در این رویداد تشکیل شوند، ولی با توجه به استقبال و ثبت نام ممکن است تعداد اعضای هر تیم کم یا زیاد گردد.

تلاش در خصوص هزینه ثبت نام استارتاپ نیز اعلام کرد: هزینه ثبت نام برای افراد عادی 60 هزار تومان در نظر گرفته شده که تخفیف 50 درصدی برای دانشجویان و دانش آموزان در نظر گرفتیم.

مدیر اجرایی این رویداد در خاتمه گفت: این رویداد از 14 اسفند به مدت 3 روز دایر می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 702

به "نخستین رویداد استارتاپ ویکند اسفراین برگزار می گردد، دانشجویان برای ثبت نام تخفیف می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین رویداد استارتاپ ویکند اسفراین برگزار می گردد، دانشجویان برای ثبت نام تخفیف می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید