نظر جالب رحمان عموزاد درباره حسن یزدانی

به گزارش مینی ست، رحمان عموزاد در مورد مسابقات بلگراد و قهرمانی او در این رقابت ها گفت: مسابقات قهرمانی دنیا بلگراد مسابقات بسیار سنگین و حساسی بود و خداراشکر می کنم که توانستم در این رقابت ها حریفان را شکست دهم و با کسب مدال طلا دل مردم عزیز کشورم را شاد کنم. همواره دوست داشتم با کشتی گرفتن های خودم مردم را شادمان کنم که در بلگراد برای اولین بار به این موضوع رسیدم. آرزوی من از کودکی داشتن 10 ها مدال دنیا المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته آن به آن برسم.

نظر جالب رحمان عموزاد درباره حسن یزدانی

وی اضافه کرد: کشتی ورزشی است که سوای پیروزی و قهرمانی دارای مرام و معرفت پهلوانی است. ما پهلوان های نامداری مانند تختی و حسن یزدانی را داریم باید از این کشتی گیران الگو بگیریم. من از کودکی و از زمانی که نوجوان بودم کشتی های حسن یزدانی را دنبال می کردم و بسیار خوشحالم که امروز در کنار او در تیم ملی حضور دارم و از او بیشتر از قبل الگو می گیرم تا پیروز شوم و دل مردم ایران را شاد کنم. در تیم ملی هم حسن آقا کاپیتان ما و هم بزرگ ما است که ما را هدایت می نماید.

عموزاد درباره اینکه برای آینده چه برنامه ای دارد مطرح کرد: در حال حاضر برنامه خاصی ندارم و تمرین می کنم که آماده رقابت های لیگ برتر و چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد شوم تا بتوانم در تیم ملی بار دیگر حضور داشته باشم و افتخار آفرینی کنم. برایم مهم است که بتوانم در تیم ملی حضور داشته باشم و با تمرکز روی سبک کشتی خودم مدال های بعدی را به دست آورم.

کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در پاسخ به این سوال که با لقب رحمان بی رحم زندگی چطور است؟ گفت: این لطف مردم کشورمان است که همواره به ما لطف داشتند و با توجه به عملکرد کشتی گیران برای بالا بردن روحیه آن ها یک لقب به آن ها می دهند تا ارتباط نزدیکی با کشتی گیران برقرار نمایند. لقب رحمان بی رحم را دوست دارم، اما دوست دارم این لقب روی تشک کشتی به حقیقت بپیوندد و همواره برای حریفانم رحمان بی رحم باشم. سعی می کنم رحمان بی رحم در شخصیت اجتماعی من تأثیر نداشته باشد و فقط به نحوی باشد که مردم با این لقب من را تشویق نمایند تا همواره دلشان را شاد کنم.

عموزاد در سرانجام گفت: مردم همواره به ورزشکاران لطف خاصی دارند و از خدا می خواهم یاری کند تا بتوانیم سالیان سال این لطف ها را جواب دهیم.

منبع: فرارو
انتشار: 6 آبان 1401 بروزرسانی: 6 آبان 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2115

به "نظر جالب رحمان عموزاد درباره حسن یزدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر جالب رحمان عموزاد درباره حسن یزدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید