نفت آبادان در اندیشه تحقق آرزو در 1400

به گزارش مینی ست، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بر خلاف تمام سال های گذشته لیگ برتر، سال 99 برایش متفاوت از سال های دیگر بود.

نفت آبادان در اندیشه تحقق آرزو در 1400

به گزارش خبرنگاران، نفت آبادان فصل نوزدهم فوتبال را عجیب و غریب پشت سر گذراند؛ با اسکوچیچ یک نیم فصل خوب را داشت اما با جدایی این مربی به بهانه های مختلف و در نهایت پذیرفتن راهنمایی تیم ملی ایران، با بومی گرایی و سپردن کار به بهنام سراج سعی داشت، راه پیروز خود را ادامه دهد اما عواملی دست به دست هم داد تا نفت لیگ نوزدهم را نتواند مثل آغاز خوبش به خوبی به انتها برساند و در نهایت به عنوان هفتمی بسنده کرد.

قانون دردسرساز

مجلس در سال 86 دستگاه های دولتی را از تیم داری در بخش حرفه ای فوتبال منع کرد و وزیر نفت نیز بدون اینکه حرفه ای بودن لیگ برتر تایید گردد یا خود را متعهد به انجام دیگر تبصره و ماده های موجود برای یاری به تیم های نفتی در ورزش حرفه ای بداند، خود را ملزم به اجرای قانونی دانست که به نظر می رسد دچار خلاء های فراوان بوده و تنها امید و آمال هزاران جوانان علاقه مند به فوتبال در شهرهای نفتی خوزستان را که داشتن تیم لیگ رجحان حداقل سهم آن ها از فروش نفت بوده، نشانه گرفته است. همین قانون دردسرساز نیز باعث شد که نفت آبادان به دلیل مسائل فراوان اقتصادی و ساختاری، علی رغم این که سایر تیم های لیگ رجحان خود را برای لیگ بیستم آماده نموده بودند، اقدام به انتخاب سرمربی و جذب بازیکن کند.

شگفتی سازی صنعت نفت

اما نفت بر خلاف این که دقیقه 90 شرایط حضورش در لیگ بیستم فراهم شد، علی رغم جوان بودن و کمبود بازیکن کاری کرد کارستان. این تیم توانست در جدال با رقبال متمول و پرمهره آنقدر خوب کار کند که برای چندین هفته نیز در رده های بالای جدول رده بندی قرار داشت. عملکردی که کارشناسان از آن به عنوان شگفتی سازی نفت یاد کردند.

شخصیت متفاوت نفت در بیستمین فصل فوتبال

نفت علی رغم این که همچنان بازی های خوبی را در مستطیل سبز به نمایش می گذاشت اما با نزدیک شدن به انتها نیم فصل اول، به نوعی تحت تاثیر کمبود مهره نهاده شد و از رده های بالایی جدول دور شد اما نکته شاخص صنعت نفتی ها این است که در سال 99 و لیگ بیستم، این تیم آن قدر شخصیت پیدا نموده است که تمام تیم ها با احترام و حتی ترس از باختن، مقابل آن قرار می گیرند؛ خوشبین ترین طرفدار صنعت نفت آبادان نیز عملکرد فعلی نفت را در حالی که همچنان مسائل فراوان اقتصادی دارد، پیش بینی نمی کرد.

اهداف بسیار پورموسوی

پورموسوی اگرچه روزهای خیلی سختی را در نفت آبادان از بی پولی تیمش گرفته تا نداشتن مهره های مورد احتیاج تجربه نموده است ولی سال جاری در حال اجرای چند هدف مهم در نفت است؛ بومی گرایی، اخلاق گرایی، بازی دادن به جوان ها برای ساختن آینده صنعت نفت آبادان، احیا کردن بازیکنان و از همه مهمتر کسب امتیاز و مدعی بودن.

آبادانی ها در انتظار 1400

نفت برای نیم فصل دوم و تداوم راه پیروز خود، به دلیل قصه تکراری مسائل اقتصادی حتی در برهه ای در اندیشه فروش بازیکنان هم افتاد و اگر چه در نهایت این کار را انجام ندادند اما نتوانست مهره های مورد احتیاج را خریداری کند تا کارش در رقابت با دیگر مدعیان سخت تر از قبل باشد اما آن چه می تواند مردم آبادان را به پیروزیت نفت امیدوار نگه دارد، انگیزه بسیار نفتی ها برای رقم زدن نتایج خوب در ادامه لیگ است. نتایجی که اگر به خوبی رقم بخورد می تواند شگفتی سازی نفت 99 را در 1400 تکمیل کند و مردم آبادان را به آرزوی چندین ساله شان برساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1517

به "نفت آبادان در اندیشه تحقق آرزو در 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت آبادان در اندیشه تحقق آرزو در 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید