نفت مسجد سلیمان در میان تیم های لیگ فزونی، کمترین بودجه را دارد، بعضی مسائل به دست مسئولان باشگاه رفع نمی گردد

به گزارش مینی ست، بهادری گفت: نفت مسجد سلیمان برخلاف تیم های متمول و پرهزینه لیگ، با هزینه کمی بسته شده و در میان تیم های لیگ برتری کمترین بودجه را دارد.

نفت مسجد سلیمان در میان تیم های لیگ فزونی، کمترین بودجه را دارد، بعضی مسائل به دست مسئولان باشگاه رفع نمی گردد

عطاالله بهادری رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با ، گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و تاکنون در جام حذفی و لیگ برتر نباخته است. مصمم هستیم این فرایند خوب را ادامه دهیم و مدیرعامل باشگاه نیز با وجود مسائل اقتصادی فراوان کوشش می نماید تا از به وجود آمدن حاشیه و ایجاد بحران در تیم جلوگیری کند .

نفت مسجد سلیمان در میان تیم های لیگ برتری، کمترین بودجه را دارد

نفت مسجد سلیمان برخلاف تیم های متمول و پرهزینه لیگ برتر، با هزینه کمی بسته شده و در میان تیم های لیگ برتری کمترین بودجه را دارد. قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی ما پایین تر از بقیه تیم ها است. با این وجود به معنای واقعی کلمه، یک تیم هستیم و بازیکنان ما نشان دادند که لیاقت رسیدن به تیم ملی را دارند و امیدوارم سرمربی تیم ملی توجه بیشتری به بازیکنان تیم های شهرستانی داشته باشد. به هر حال تیمی که هنوز نباخته و یکی از برترین خط دفاعی های لیگ را دارد، مسلما بازیکنان خوبی دارد که شایستگی دعوت به تیم ملی را دارند.

به تیم هایی مانند نفت مسجد سلیمان توجه کافی نمی گردد

متاسفانه مسئولان برنامه های ورزشی به تیم هایی مانند نفت مسجد سلیمان توجه کافی ندارند. اگر ادامه حیات تیم های ریشه داری مانند نفت مسجد سلیمان اهمیت دارد، باید درباره مسائل متعدد آن ها اطلاع رسانی گردد. از طرف دیگر مسئولان باشگاه ها باید بتوانند بدون واسطه با طرفداران تیم هایشان صحبت نمایند و مسائل را به آن ها بگویند. این که یک تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود می نماید، اما به دلیل موانع و محدودیت هایی که دارد، پس از یک فصل دوباره سقوط می نماید، هیچ کمکی به لیگ ما نمی نماید و به ضرر فوتبال ایران است.

بعضی مسائل به دست مسئولان باشگاه رفع نمی گردد

انتظار ما این است که مسئولان برنامه های ورزشی، به تیمی که تاکنون هیچ شکستی نداشته و با وجود مسائل فراوان به یک چهارم نهایی جام حذفی رسیده، توجه بیشتری داشته باشند و به مسائل آن ها بپردازند. به هر حال ما باید بتوانیم با طرفدارانمان صحبت کنیم، زیرا طرفداران به دنبال احتیاج های روحی و روانی خودشان هستند که در نوع بازی و نتیجه گیری تیم خلاصه می گردد، اما آن ها از پشت پرده و مسائل خبر ندارند و نمی دانند که مسئولان باشگاه با چه موانع و مسائلی روبرو هستند. اگر اکنون نتوانیم مسائل را بگوییم، بعد ها شرایط سخت تر می گردد و دیگر نمی توان کاری کرد؛ بنابراین مدیران باشگاه ها باید بتوانند مسائلی که به دست آن ها رفع نمی گردد را به گوش طرفداران و مسئولان برسانند تا برای رفع کردن موانع راه چاره هایی ارائه گردد.

به زحمت توانستیم 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم

برای رفع کردن مسائل باشگاه، نشست های متعددی برگزار کردیم و امروز هم نشست اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل برگزار گردید. هر روز در حال پیگیری مسائل اقتصادی هستیم و همین که تاکنون از رسیدن بحران اقتصادی به بدنه تیم و نِمود آن در نتایج جلوگیری کردیم، دستاورد بزرگی داشتیم. به هر حال این که تیم بدون دغدغه بازی می نماید، حاصل برنامه ریزی های باشگاه بود و ما به زحمت توانستیم 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم تا تیم از بحران خارج گردد.

انتظارات از نفت مسجد سلیمان بیشتر شده، اما امکانات همچنان صفر است

انتظارات از تیم ما بیشتر شده، اما امکانات همچنان صفر است. از جیب خودمان برای تیم هزینه می کنیم تا در سفرها، رزرو هتل و زمین تمرین دچار مشکل نشویم. مسجد سلیمان شهر محرومی است و ما ورود طرفداران به استادیوم را رایگان کردیم تا بتوانند بازی های تیمشان را از نزدیک ببینند و حمایت نمایند. به هر حال طرفداران عاشق این تیم هستند و از پیروزی تیمشان در برابر تیم های بزرگی مانند پرسپولیس احساس غرور می نمایند. امیدوارم مسائل باشگاه هر چه زودتر رفع گردد تا تیم بتواند فرایند خوبش را ادامه دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 591

به "نفت مسجد سلیمان در میان تیم های لیگ فزونی، کمترین بودجه را دارد، بعضی مسائل به دست مسئولان باشگاه رفع نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت مسجد سلیمان در میان تیم های لیگ فزونی، کمترین بودجه را دارد، بعضی مسائل به دست مسئولان باشگاه رفع نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید