هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی اصفهان افتتاح شد

به گزارش مینی ست، خبرنگاران/اصفهان هجدهمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت کشاورزی عصر امروز سه شنبه با حضوری جمعی از مدیران وزارت جهاد کشاورزی در اصفهان افتتاح شد.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی اصفهان افتتاح شد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان در این آیین، گفت: هجدهمین نمایشگاه صنعت کشاورزی با حضور بیش از 120 شرکت از 14 استان کشور درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگاران، علی یارمحمدیان اظهار کرد: به لطف خدا و فعالیت همکاران و فعالان صنعت کشاورزی این نمایشگاه که از بهترین و کیفی ترین نمایشگاه های کشور است که در اصفهان در حال برگزاری است تا بیش از 120 شرکت از سراسر کشور آخرین دستاوردهای خود را رونمایی نمایند.

وی تاکید نمود: تمرکز این نمایشگاه بر آبیاری، تجهیزات آن و سیستم های نوین آبیاری است و امیدواریم که از بهترین نمایشگاه های کشور در حوزه کشاورزی باشد.

کرمانی معاون برنامه ریزی و امور مالی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز در این آیین گفت: این نمایشگاه با همت و تدبیر تلاشگران عرصه صنعت کشاورزی توانست همچون سال های قبل در جهت اجرایی کردن اهداف بخش کشاورزی برگزار گردد.

لازم به ذکر است؛ این نمایشگاه با حضور رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، معاون مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، مدیر روابط عمومی مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، معاون برنامه ریزی و امور مالی جهاد کشاورزی استان اصفهان، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان اصفهان، رئیس کمیسیون کشاورزی و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان، معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، دبیر انجمن سازندگان ماشین های کشاورزی و قطعات یدکی استان اصفهان، رئیس انجمن گلخانه سازان و اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 645

به "هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی اصفهان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی اصفهان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید