همه منتخبان اولین مرحله تخصیص یک پارچه خودرو مشمول دریافت خودرو شدند، اعلام طرح های فروش خارج از فرایند قرعه کشی به زودی

به گزارش مینی ست، به دستور وزیر صمت مقرر شد به همه منتخبین که نامشان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شده است(اعم از منتخبان اصلی و ذخیره)، خودرو تخصیص داده گردد.

همه منتخبان اولین مرحله تخصیص یک پارچه خودرو مشمول دریافت خودرو شدند، اعلام طرح های فروش خارج از فرایند قرعه کشی به زودی

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، منوچهر منطقی معاون صنایع حمل ونقل وزارت صمت گفت: در پی افزایش فراوری خودرو های کامل در خودروسازان داخلی و افزایش عرضه خودرو در سال 1401 به اندازه بیشتر از 200 درصد سال گذشته و در پی مباحث مرتبط با اعلام اسامی برندگان اولین مرحله تخصیص خودرو به وسیله سامانه یک پارچه تخصیص خودرو، به دستور وزیر صمت مقرر شد به همه منتخبین که نامشان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شده است، خودرو تخصیص داده شود. (اعم از منتخبان اصلی و ذخیره)

وی ادامه داد: در مورد واگذاری خودرو به منتخبین فهرست ذخیره (رزرو) پس از اتمام مهلت ثبت نام منتخبین اصلی در روز 25 خرداد؛ اطلاع رسانی تکمیلی انجام خواهد شد. گفتنی است که در پی استقبال هم میهمان عزیز از عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و رضایت بیش از90 درصدی مخاطبان از این شیوه واگذاری؛ فرایند واگذاری خودرو همزمان با افزایش نرخ فراوری خودرو های کامل؛ تداوم خواهد یافت و دور بعدی در تخصیص نیز در تیرماه انجام می شود.

منطقی در انتها سخنان خود گفت: بعلاوه گفتنی است در مورد طرح های فروشی که در همین دوره از قرعه کشی خارج شده اند به زودی اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2049

به "همه منتخبان اولین مرحله تخصیص یک پارچه خودرو مشمول دریافت خودرو شدند، اعلام طرح های فروش خارج از فرایند قرعه کشی به زودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه منتخبان اولین مرحله تخصیص یک پارچه خودرو مشمول دریافت خودرو شدند، اعلام طرح های فروش خارج از فرایند قرعه کشی به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید