انتها یافتن احیای خانه تاریخی ساعی

به گزارش مینی ست، خبرگزاری مهر/ براساس سخنان مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، سرانجام یافتن احیای خانه تاریخی ساعی صورت گرفت.

انتها یافتن احیای خانه تاریخی ساعی

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

احیای خانه تاریخی ساعی اتمام یافت

سیدمجید غمخوار اضافه نمود: عملیات بازسازی خانه تاریخی ساعی در ادامه اقدامات سازمان عمرانی مناطق در جهت تعمیر و بازسازی ساختمان های شهرداری تهران، ضمن تخریب و بازسازی شکستگی ها، نقاشی نما و داخل ساختمان، سنگ کاری کف و بدنه گلخانه، نقاشی و زیرسازی گلخانه، لکه گیری و گچ کاری، ایزوگام بام و سرویس های بهداشتی، اجرای عملیات ایمن سازی، احیای سیستم موتورخانه و تأسیسات ساختمان و … اتمام یافته و متعاقب برطرف نواقص احتمالی آماده تحویل و بهره برداری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق با بیان آنکه خانه تاریخی مرحوم مهندس ساعی که هم اکنون در اختیار شهرداری تهران است، در مجاورت بوستان ساعی واقع شده است، هدف از بازسازی این بنا را ارتقای قابلیت بهره برداری ذکر و افزود: این پروژه به منظور اجرای اقداماتی از قبیل زیباسازی نمای بیرونی ساختمان، احیای باغچه و حیاط، تراس و بام، بازسازی فضای داخلی و در نهایت تعمیرات کلی در قسمتهای مختلف داخل و خارج ساختمان به سازمان عمرانی مناطق سپرده شد.

منبع: همگردی
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1289

به "انتها یافتن احیای خانه تاریخی ساعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها یافتن احیای خانه تاریخی ساعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید