تور ارزان فرانسه: پرواز مجازی از توکیو به پاریس

به گزارش مینی ست، اگر دوست دارید مسافرت کنید، اما وقت یا پول کافی ندارید، راه های جدیدی هستند که می توانید امتحان کنید تا از شهر یا کشور موردعلاقه تان بازدید کنید.

تور ارزان فرانسه: پرواز مجازی از توکیو به پاریس

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

شرکت ژاپنی فرست ایرلاینز (First Airlines) در تبادل نظریی با CNN Travels از خدمات نو خود مبنی بر پروازهای مجازی رونمایی نموده است. خدمات نو، مسافران را بدون اینکه حتی لحظه ای از زمین فاصله بگیرند، از توکیو به سرتاسر دنیا می برد: پرواز به مقصد دلخواه یا پرواز به هیچ کجا؟

واقعیت مجازی

شرکت ژاپنی فرست ایرلاینز First Airlines برای گردش مسافرانش در سرتاسر دنیا از واقعیت مجازی استفاده می نماید، بدون این که مسافران حتی لحظه ای از زمین فاصله بگیرند.

تعطیلاتی بدون فشار و ناراحتی

همه مسائل مربوط به هزینه بارها یا ترانسفرهای فرودگاهی شلوغ را فراموش کنید؛ هدف فرست ایرلاینز از این کار، فراهم کردن شرایطی برای گذراندن تعطیلاتی عاری از هر گونه فشار و ناراحتی است.

پروازهای بین قاره ای

فرست ایرلاینز تنها با قیمت 4980 ین (46 دلار) برای پروازهای تجاری و 5980 ین (56 دلار) برای پروازهای درجه یک، پروازهایی از توکیو به پاریس، نیویورک، رم و هاوایی ارائه می دهد.

ایده

ایده این مفهوم، ایجاد جایگزینی آسان برای سفرهای طولانی است. به گفته هیروکی آبه، مدیر فرست ایرلاینز در تبادل نظر با CNN Travel:

به خاطر مشکلاتی مثل زمان و هزینه های اقتصادی، به سختی می توانم به مسافرت بروم.

پذیرایی در حین پرواز

منوی غذاها بستگی به مقصد انتخاب شده دارد: آبگوشت حلزون برای منهتن، چیز کیک برای نیویورک و تارتار قزل آلا و سوپ پیاز برای پاریس.

خدمات مهمانداری هواپیمایی

مهمانداران از مسافران پذیرایی می نمایند و غذا و نوشیدنی و سایر تنقلات را به آن ها تعارف می نمایند، گویی آن ها واقعا در حال پرواز با یک هواپیما هستند.

شرایط حقیقی

شرایط این پروازها، تقلیدی کامل از محیط خارجی و داخلی یک فرودگاه و هواپیما است. آبه می گوید:

اگر بتوانم به راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشم و پرواز کنم، حتی به صورت مجازی، خیلی هیجان برانگیز خواهد بود.

بیشترین واقعیت گرایی

کابین ها دارای همان جایگاه هایی هستند که در یک ایرباس مدرن 310 و 340 استفاده می شوند. ظرفیت هر کابین، 12 نفر متشکل از هشت جایگاه درجه یک و چهار جایگاه تجاری است.

تورهای مقصد

بعد از رسیدن به مقصد، مهمانان می توانند از یک تور 360 درجه ای از مقصد خود لذت ببرند.

منبع: کجارو / edition.cnn.com
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2037

به "تور ارزان فرانسه: پرواز مجازی از توکیو به پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: پرواز مجازی از توکیو به پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید