پرویز شهبازی هم به اکران آنلاین فیلمش راضی شد

به گزارش مینی ست، پس از اکران فیلم خروج در قالب سینمای آنلاین که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها جهت تازه ای را در نمایش فیلم های سینمایی ایجاد نموده است، طلا به کارگردانی پرویز شهبازی دومین فیلمی است که این جهت را ادامه می دهد.

پرویز شهبازی هم به اکران آنلاین فیلمش راضی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فیلیمو و با گذشت دو هفته از تجربه اکران آنلاین فیلم خروج، آخرین ساخته پرویز شهبازی به زودی راهی سینمای آنلاین می گردد. این فیلم که طلا نام دارد و درامی اجتماعی به تهیه نمایندگی مشترک رامبد جوان و محمد شایسته است، نامزدی دو سیمرغ بلورین جشنواره سی وهفتم را در کارنامه دارد و از جهت اکران آنلاین به مخاطبان نمایش داده خواهد شد.

طلا که بازیگران چون نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان در آن ایفای نقش می نمایند چهارشنبه 10 اردیبهشت به وسیله اکران آنلاین در فیلیمو و نماوا به نمایش در خواهد آمد.

در خلاصه داستان این درام اجتماعی آمده است: راهی برای پول دارشدن، خسته از نگاه تحقیر آمیز دور و بری ها، احساس تباهی از کارکردن برای دیگران؛ این ها دلایلی است که سه نفر را به هم وصل نموده تا یک کار و کاسبی راه بیندازند.

در سینمای آنلاین که بلیط فروشی به وسیله دو پلتفرم پخش آنلاین فیلیمو و نماوا انجام می گیرد و کاربران می توانند در یک بازه زمانی شش ساعته فیلم خریداری شده را تماشا نمایند. فیلم خروج ابراهیم حاتمی کیا بیش از دو میلیارد تا به امروز به عنوان اولین فیلم سینمای آنلاین ایران فروخته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 966

به "پرویز شهبازی هم به اکران آنلاین فیلمش راضی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرویز شهبازی هم به اکران آنلاین فیلمش راضی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید