چهارمی خادم الشریعه در مسابقات آنلاین شطرنج

به گزارش مینی ست، ساراخادم الشریعه بانوی شطرنج باز ایران که به رده بندی مسابقات شطرنج آنلاین رسیده بود به مصاف کاترینا لاگنو رفت و با قبول شکست در رده چهارم این مسابقات ایستاد.

چهارمی خادم الشریعه در مسابقات آنلاین شطرنج

به گزارش خبرنگاران، با توجه به شیوع کرونا و لغو بیشتر رقابت های ورزشی رشته شطرنج از جمله ورزش هایی بود که در اوایل کار با وجود لغو شدن بازی ها به صورت آنلاین رقابت های خود را برگزار کرد.

سارا سادات خادم الشریعه بانوی شطرنج باز ایران که مدتی است در مسابقات رسمی حضور نداشته در رقابت های شطرنج آنلاین سرعتی بانوان شرکت کرد.

شب گذشته (یکشنبه) بانوی شطرنج باز ایران در ملاقات رده بندی مقابل کاترینا لاگنو نهاده شد و نتیجه را به این حریف قدرتمند روسی واگذار کرد. حریف خادم الشریعه نفر پنجم بهترین شطرنج بازان بانوان دنیا بود.

پیش از این خادم الشریعه پیروز شده بود برابر نمایندگانی از آمریکا و روسیه به پیروزی برسد. همچین خادم الشریعه از شطرنج باز اوکراینی مغلوب شد و فینال این رقابت ها را از دست داد.

خادم الشریعه با شکست در ملاقات رده بندی در نهایت به رده چهارم این مسابقات بسنده کرد.

نفرات برتر رنکینگ دنیای در این مسابقات حضور داشتند. هو یفان بانوی شماره یک دنیا در مرحله دوم این رقابت ها حذف شد. همچنین والنتینا گونینا با غلبه بر آنا اوشنینا قهرمان مرحله دوم این رقابتها شد.

این مسابقات آنلاین در چهار مرحله پیگیری خواهد شد که در هر مرحله 16 بازیکن به صورت حذفی بازی خواهند کرد. جایزه نفر قهرمان 3000 دلار خواهد بود. مرحله سوم این رقابت ها از چهارشنبه (18 تیرماه) پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1068

به "چهارمی خادم الشریعه در مسابقات آنلاین شطرنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمی خادم الشریعه در مسابقات آنلاین شطرنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید