کاراته به دنبال تکمیل افتخارات در توکیو است، اجازه استراحت نداریم

به گزارش مینی ست، سرگروه تیم ملی کاراته با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: رقابتهای کاراته وان امارات به عنوان دومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی مطابق پیش بینی ها با استقبال خوب بهترین های جهان روبرو و در سطح فنی بالایی برگزار گردید که خدا را شکر تیم ایران همانند گذشته خوش درخشید.

کاراته به دنبال تکمیل افتخارات در توکیو است، اجازه استراحت نداریم

وی در مورد مبارزات خودش هم گفت: ممنون لطف خداوند هستم که پیروز به کسب مدال برنز در این رقابتها شدم و با این مدال شرایط خود را در کورس کسب سهمیه حفظ کنم. من در این دوره مبارزات خوبی انجام داده و حتی آراگای ژاپنی را نیز شکست دادم و متاسفانه به فینال نرسیدم و به حریفی باختم که بارها او را شکست داده بودم. در دیدار رده بندی هم نماینده آذربایجان را 4 بر صفر شکست داده و برنز گرفتم.

پورشیب ادامه داد: رقابتهای کاراته وان درمسیر کسب سهمیه المپیک خیلی اهمیت دارد، تمام کاراته کاهای دنیا در این رقابتها حاضر هستند چرا که به اهمیت فوق العاده آن واقف هستند. هیچ کاراته کاهایی نمی خواهد اختلاف زیادی با رقبا داشته باشد. ما هم در کوششیم در هر میدان شرکت نموده و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

پورشیب ادامه داد: به نوبه خودم در هر تورنمنتی که لازم باشد شرکت می کنم. هدفم حضور در بازیهای المپیک و کسب مدال در این رویداد بزرگ دنیای است و نمی خواهم چنین فرصتی را از دست بدهم. حتی 15 روز بعد از رقابتهای قهرمانی دنیا به چین رفته و در سریA مبارزه کردم. بعد از آن پاریس و امارات و همین طور ادامه می دهم.

دارنده نشان برنز رقابتهای قهرمانی دنیا2018 در مورد تعداد زیاد تورنمنت ها درسال 2019 هم گفت: بالاخره یک ماراتن سخت و سخت انتها سال میلادی پیش رو داریم و هر کسی که به لحاظ ذهنی و بدنی خود را در سطح بالایی حفظ کند می تواند سهمیه المپیک را کسب کند. کار سختی است و هر کسی بتواند از فرصت ها استفاده کند مسافر المپیک گردد.

وی اضافه کرد: شرایط برای همه کاراته کاهای دنیا یکسان است. راه طولانی است و زمان کوتاه، اگر بخواهیم حتی یک تورنمنت را از دست بدهیم و موکول کنیم به تورنمنت بعدی شک نکنید که یک فرصت طلایی را از دست داده ایم که شاید در انتها راه گران تمام گردد. من هم هیچ فرصتی را از دست نخواهم داد و با انگیزه و تمام انرژی ادامه خواهم داد.

پورشیب ادامه داد: تیم ایران با کار شبانه روزی و کوشش خوب مسئولان فدراسیون و اعضای کادر فنی هر میدانی را برای کسب بهترین نتیجه شروع می نماید. همه کوشش می نمایند که ما بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم و ان شالله در انتها ماحصل کار کسب هر سه سهمیه ممکن باشد.

سرگروه تیم ملی کاراته در مورد رقابت کاراته کاهای داخلی برای کسب سهمیه هم گفت: ما در کنار مبارزه با رقبای خارجی برای کسب امتیاز، به دلیل آنکه تنها سه سهمیه در سه وزن داریم، شاهد یک رقابت داخلی نیز هستیم. رقابتی شیرین که باعث پیشرفت کاری و بالارفتن انگیزه می گردد. ما با هم دوست و رفیقیم که در کنار هم برای تحقق یک هدف بزرگ کوشش می کنیم.

وی در انتها گفت: تیم ما آنقدر بزرگ است که همه کوشش می نمایند که سهمیه برای ایران کسب نمایند. مهم نام ایران است و این را در میدانهای بزرگ ثابت نموده اند. در کنار آن رقابت هم هست. کوشش ما این است که با بدست آوردن رنکنیگ بالا اجازه ندهیم کشوری دیگر سهمیه کسب کند. ما همه با هم رفیق هستیم و ان شالله کسی که می تواند برای ایران مدال کسب کند راهی توکیو 2020 گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 156

به "کاراته به دنبال تکمیل افتخارات در توکیو است، اجازه استراحت نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته به دنبال تکمیل افتخارات در توکیو است، اجازه استراحت نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید