انگیزه بالایی برای مسابقات پیش روداریم، تشریح‬ دلایل غیبت عباسعلی

به گزارش مینی ست، سمانه خوش قدم در مصاحبه با خبرنگاران گفت: برگزاری رقابتهای کاراته وان یک حرکت رو به جلو برای ورزشی است که بعد از چند سال پر ترافیک به لحاظ تورنمنت های سطح بالا، یکسال گذشته را به دلیل شرایط کرونا بدون مسابقه پشت سر گذاشت. کاراته کاها احتیاج به حضور روی میدان مبارزه دارند و قبل از رقابت های مراکش، مبارزه روی تاتامی ترکیه خیلی اهمیت داشت.

انگیزه بالایی برای مسابقات پیش روداریم، تشریح‬ دلایل غیبت عباسعلی

وی اضافه کرد: شش مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و در شرایط فعلی نفرات تیم شرایط آمادگی مناسبی برای رقابتهای ترکیه دارند. البته در روز نخست مرحله آخر با حضور داوران سطح بالای جهانی و آسیایی چون المیرا گزل زاده، نسرین و معصومه روستازاده، رقیه احمدی و راضیه عطایی یک دوره مسابقه درون اردویی با شرایط کاملاً رسمی و قانونی برگزار کردیم تا نفرات تیم خود در موقعیت و شرایط مختلف محک بزنند و نتایج آن نیز برای ما خیلی راضی کننده بود. به آنچه می خواستیم دست یافتیم. ضمن اینکه در اردوهای قبلی نیز داوران رسمی در اردو حضور یافته و ضمن تشریح قوانین به سوالات پاسخ دادند.

سرمربی تیم ملی بانوان در مورد شرایط عباسعلی و دلیل غیبت در مسابقات ترکیه گفت: مشکل آسیب دیدگی حمیده چند ماهی است که رفع شده و او مدتهاست خیلی جدی و سرحال همانند سایر کاراته کاها تمرین می نماید. بانوی المپیکی ما هیچ مسئله ای برای حضور در مسابقات ترکیه نداشت ولی پس از مشورت های لازم کادر فنی تصمیم گرفت در مسابقات استانبول حضور نداشته باشد.

خوش قدم در پاسخ به این سوال که کادر فنی تیم ملی بانوان از مسابقات استانبول چه اهدافی را دنبال می نماید، گفت: هدف اصلی ما مسابقات کاراته وان مراکش است که امتیاز آن در رنکینگ المپیکی محاسبه می گردد و به همین دلیل در ترکیه به دنبال یک عملکرد قابل انتظار و خوب از نفرات تیم هستیم تا بعد از یکسال دوری در تورنمنتی سطح بالا کاراته کاهای خود را محک بزنیم. نتیجه و کسب مدال خیلی اهمیت دارد ولی ما اهداف عظیم تری چون سه سهمیه المپیک را در این مرحله دنبال می کنیم.

وی در سرانجام گفت: بعد از یک سال دوری از مسابقات، به دنبال شروعی خوب هستیم و این مهم به دلیل انگیزه بالای کاراته کاها شدنی است. ما در اردوها علاوه بر مباحث و کارهای فنی، کارهای روانشناسی نیز انجام دادیم و در این خصوص از تجربیات دکتر واعظ موسوی استفاده کردیم که خیلی برای ما مفید بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1525

به "انگیزه بالایی برای مسابقات پیش روداریم، تشریح‬ دلایل غیبت عباسعلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه بالایی برای مسابقات پیش روداریم، تشریح‬ دلایل غیبت عباسعلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید