کرسپو از دومین تیم دوران مربیگری اش هم اخراج شد

به گزارش مینی ست، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین در آغاز دومین فصل از دومین تیم دوران مربیگری اش زیاد دوام نیاورد و پس از مدت کوتاهی از کار برکنار شد.

کرسپو از دومین تیم دوران مربیگری اش هم اخراج شد

به گزارش خبرنگاران، هرنان کرسپو بعد از تنها 9 ماه هدایت تیم فوتبال بانفیلد آرژانتین، اخراج شد. باشگاه بانفیلد با انتشار بیانیه ای اعلام نمود مهاجم سابق اینتر که 9 ماه پیش دوران مربیگری اش را آغاز کرد، از کار برکنار شده است.

کرسپو در حالی از کار برکنار شد که تیمش در فصل جدید سوپرلیگای فوتبال آرژانتین تنها 5 بازی انجام داده بود و در آنها فقط یک پیروزی کسب کرده بود.

او ماه دسامبر با بانفیلد قراردادی 18 ماه امضا کرده بود اما در این فصل چندان پیروز نبود و در نهایت تساوی بدون گل شاگردانش در خانه تیم دفنسا که باعث سقوط آن به رده نوزدهم جدول شده، کاسه صبر مسئولان باشگاه را لبریز کرد.

کرسپوی 44 ساله پیش از این هدایت تیم مودنا در سری B ایتالیا را برعهده داشت و یک مقطع هم به عنوان مدیر در تیم پارما کار می کرد.

این دومین باری است که بازیکن سابق تیم های لاتزیو، اینتر، چلسی، میلان و جنوا در دوران مربیگری اش اخراج می شود. دفعه قبلی او در مودنا به خاطر ابراز نارضایتی هواداران از عملکرد تیمش، از کار برکنار شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 335

به "کرسپو از دومین تیم دوران مربیگری اش هم اخراج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرسپو از دومین تیم دوران مربیگری اش هم اخراج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید