4 کتاب حوزه حماسه در نمایشگاه کتاب تجدید چاپ شد

به گزارش مینی ست، خبرگزاری خبرنگاران-هم زمان با برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب، چهار کتاب با عنوان تو شهید نمی شوی، به اضافه مردم، در مکتب مصطفی و عزیز خانوم تجدید چاپ شدند.

4 کتاب حوزه حماسه در نمایشگاه کتاب تجدید چاپ شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از دفاع پرس، چاپ بیست و پنجم کتاب تو شهید نمی شوی روایت هایی از حیات جاودانه شهید مدافع حرم، شهید محمودرضا بیضایی که همچنان با استقبال مخاطبان همراه است.

این کتاب روایت های احمدرضا بیضایی، برادر شهید از فراز و فرود های یک زندگی با برکت، کودکی و نوجوانی، مسجد و مدرسه تا دانشگاه و پادگان، تبریز تا تهران و از تهران تا شام است.

بعلاوه کتاب در مکتب مصطفی به قلم جمال یزدانی که جستاری علمی درباره سیره تربیتی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده، به عنوان الگوی تربیت نیروی انسانی در تشکل های مردمی است، به چاپ سیزدهم رسیده است.

در مکتب مصطفی را می توان جزء اولین آثار مکتوب در حوزه شهدای مدافع حرم دانست که با نگاه تربیتی و علمی به سراغ این شهدا رفته است.

بعلاوه کتاب عزیز خانوم به قلم فاطمه جعفری، دیگر کتاب حوزه حماسه است که در روز های اخیر، چاپ پنجم منتشر شده است. این کتاب، روایتی از زندگی کبری حسین زاده حلاج، مادر شهیدان محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا بارفروش است که به قلم فاطمه جعفری نگارش شده است.

عزیز خانوم داستان یکی از زنان انقلابی کاشان است. زنانی که مانند مردان و دوشادوش آنان در جنگ ها شرکت کردند و برای پیروزی و موفقیت ایران حاضر شدند از همه چیزشان بگذرند.

به اضافه مردم با وجود رویکرد انتقادی خود، نگاهی رو به جلو و عدالت خواهانه دارد و با نگاه به راه چاره ها و پیشنهاد های ارائه شده در آن، می توان آن را جزو یکی از کتاب های کاربردی مهم برای عموم فعالان فرهنگی و مردمی مطرح نمود.

چاپ دوم کتاب سکه تقدیر، تحلیلی بر سریال روزی روزگاری براساس مبانی زیبایی شناسی دینی سینما نوشته نعمت الله سعیدی است که در روز های اخیر منتشر شده است .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1961

به "4 کتاب حوزه حماسه در نمایشگاه کتاب تجدید چاپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 کتاب حوزه حماسه در نمایشگاه کتاب تجدید چاپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید