ارائه خدمات درمانی به بیش از 340 زائر اربعین در ایلام

به گزارش مینی ست، رئیس مرکز اورژانس 115گیلان از ارائه بیش از 340 مورد خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در دره شهر ایلام اطلاع داد.

ارائه خدمات درمانی به بیش از 340 زائر اربعین در ایلام

پیمان اسدی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات اجرا شده در اربعین حسینی اظهار کرد: از شروع استقرار نیروهای اورژانس گیلان در تاریخ 20 مهر ماه در دره شهر ایلام تاکنون بالغ بر 340 نفر از زائران اربعین حسینی خدمات امداد و درمانی دریافت نموده اند.

وی توضیح داد: مراجعات و امدادرسانی ها بصورت سرپایی بوده و 10 نفر از این تعداد به مراکز بهداشتی درمانی ایلام انتقال داده شدند.

ریس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان ادامه داد: اورژانس گیلان از 20 مهر ماه تاکنون 2 تیم فوریت های پزشکی شامل 4 کارشناس و دو دستگاه آمبولانس مجهز را به ایلام منطقه دره شهر اعزام نموده است. این تیم تا خاتمه بازگشت زوار اربعین حسینی در منطقه حضور خواهند داشت.

اسدی به خدمت رسانی به زائرین جمهوری آذربایجان نیز اشاره نمود و گفت: علاوه بر دو تیم اعزامی به ایلام، در استان گیلان نیز پیروز به خدمت رسانی به بیش از 800 زائر جمهوری آذربایجان که از مرز آستارا وارد ایران شده و راهی کربلای معلی بودند نیز شده ایم.

وی با بیان اینکه در طول این مدت علاوه بر تیم های مستقر در ایلام چهار تیم فوریت های پزشکی نیز جهت انتقال مصدومین و بیماران به ایلام اعزام نموده ایم گفت: اورژانس گیلان در این مدت با اعزام چهار تیم مجهز فوریت های پزشکی پیروز به انتقال شش مصدوم و بیمار از ایلام به استان گیلان جهت انجام ادامه درمان در مراکز آموزشی درمانی گیلان شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 490

به "ارائه خدمات درمانی به بیش از 340 زائر اربعین در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات درمانی به بیش از 340 زائر اربعین در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید