از سرگیری آموزش های حضوری دانشگاه شهید باهنر کرمان

به گزارش مینی ست، سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان از فعالیت های آموزشی دانشگاه همزمان با آغاز سال نو و فرارسیدن ماه مهمانی خدا خبر داد.

از سرگیری آموزش های حضوری دانشگاه شهید باهنر کرمان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، اکبری فرد، سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان، ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه گفت: فعالیت های آموزشی در دانشگاه شهید باهنر کرمان از آبان ماه سال 1400 در مقطع تحصیلات تکمیلی و در دروس آزمایشگاهی و عملی به صورت حضوری بوده است.

وی افزود: در سال نو فعالیت های آموزشی برای کلیه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری است و دانشگاه از هفته آینده شاهد حضور دانشجویان در سطح دانشگاه و خوابگاه ها خواهد بود.

وی شرح داد: فعالیت های آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی همانند سال قبل در حال انجام است و طبق روال گذشته، آموزش حضوری تداوم دارد.

سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: فعالیت آموزشی برای تمامی مقاطع تحصیلی مخصوصاً دوره های کارشناسی که به خاطر شیوع بیماری کووید 19 انجام نشد و نواقصی هم داشت عملاً از هفته آینده به صورت حضوری برگزار خواهد شد و تصمیمی که در هیأت رئیسه گرفته شد مبنی بر اینکه دانشکده هایی مانند دانشکده تربیت بدنی، دانشکده دامپزشکی، هنر و رشته هایی که در سطح دانشکده های فنی، کشاورزی و علوم پایه که دروس عملی و آزمایشگاهی بیشتری دارند سریع تر انجام شود.

وی گفت: تمام همت ما این است که به صورت جهادی، بحث آموزش حضوری را از همین هفته شروع کنیم و در هفته آینده به نهایت برسانیم و شاهد حضور همه دانشجویان در دانشگاه باشیم.

اکبری فرد با اشاره به بازدیدهایی که در ایام تعطیل از تمام خوابگاه ها، کلاس ها، آزمایشگاه ها و سلف سرویس اجرا شده بود گفت: دانشگاه آماده است و تمهیدات لازم اندیشیده شده و امیدواریم در هفته آینده تمام دانشجویان (همه مقاطع) در دانشگاه حضور داشته باشند و تا حد امکان بتوانیم مسائل خوابگاه های خودگردانی که در دو سال اخیر به گروه های غیر دانشگاه واگذار شده و یا اینکه تعطیل و تغییر کاربری داده اند را برطرف کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2026

به "از سرگیری آموزش های حضوری دانشگاه شهید باهنر کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری آموزش های حضوری دانشگاه شهید باهنر کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید