افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی تله کام توسط وزیر ارتباطات

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه ایران تله کام 2017 از 24 تا 27 مهرماه جاری در فضایی بالغ بر 32 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می گردد.

افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی تله کام توسط وزیر ارتباطات

در این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد مخابراتی کشور شناخته می گردد، اپراتورها، شرکتهای داخلی و خارجی، تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار در حوزه سیستم ها، تجهیزات و سرویسهای مخابراتی و ارتباطات، آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را معرفی نموده و در معرض نمایش می گذارند.

براساس آخرین آمار اعلام شده، نمایشگاه ایران تله کام 2017 با حضور 225 شرکت داخلی و 93 شرکت خارجی برگزار خواهد شد که شرکتهای خارجی یا نمایندگان آنان از 15 کشور اسلوونی، انگلیس، آلمان، تایوان، چین، روسیه، ژاپن، سوئیس، فرانسه، فنلاند، قزاقستان، کانادا، لتونی، نروژ و یونان در این نمایشگاه مشارکت دارند.

حضور شرکت های معتبر خارجی در این نمایشگاه، با هدف انتقال دانش فنی و فناوری روز دنیا به کشور و ایجاد فرصتی برای ارتقای صنایع مخابراتی ایران تسهیل شده است.

قرار است صبح فردا و در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشته باشد.

درهمین حال و همزمان با برگزاری نمایشگاه تله کام 2017، پنل های تخصصی این حوزه به پیشنهاد و با حضور وزیر ارتباطات و معاونان وی برگزار می گردد.

در نخستین پنل تخصصی، بعدازظهر فردا دوشنبه 24 مهرماه، پنل تخصصی اقتصاد دیجیتالی با حضور محمدجواد آذری جهرمی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 508

به "افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی تله کام توسط وزیر ارتباطات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی تله کام توسط وزیر ارتباطات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید