افزایش تخت های بستری ویژه بیماران کرونایی

به گزارش مینی ست، جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت : از امروز 200 تخت بستری به ظرفیت درمان بیماران کرونایی در استان اضافه می گردد.

افزایش تخت های بستری ویژه بیماران کرونایی

به گزارش از، منوچهر حبیبی جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان با اشاره به پر بودن 400 تخت ویژه بیماران کرونایی و افزایش فرایند بستری ها و فوتی ها در استان گفت: بیمارستان ارتش با 60 تخت، رحیمیان با 40 تخت و بیمارستان تامین اجتماعی و بیمارستان های خصوصی با 100 تخت به ظرفیت درمان بیماران کرونایی در استان اضافه می گردد.

وی گفت: هم اکنون 2 واحد اکسیژن ساز در بیمارستان های این استان وجود دارد و تعدادی کپسول های اکسیژن نیز ویژه بیماران پرخطر پیش بینی شده است که در صورت احتیاج به مراکز بیمارستانی اضافه کرده خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه افزایش امکانات درمانی برای گروه های در معرض خطر هم پیش بینی شده است، اضافه کرد: در صورت احتیاج بیمارستان صحرایی دایر خواهد شد و همچنین درمانگاه های فرهنگیان و سپاه کار غربالگری بیماران را با یاری دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار دارند تا تعداد مراجعان به بیمارستان ها کاهش یابد.

به گفته حبیبی، از امروز نظارت و بازرسی برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی در استان تشدید می گردد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: در حال حاضر بازار و شبکه حمل و نقل 2 اولویت مهم در استان قزوین هستند که باید جدی گرفته گردد.

حبیبی یادآور شد: متاسفانه براساس گزارش ها بیش از 40 درصد مردم استان، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی نمایند و همین موضوع باعث افزایش شمار مبتلایان به کرونا شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1222

به "افزایش تخت های بستری ویژه بیماران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تخت های بستری ویژه بیماران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید