امکان ثبت سرقت خودرو در نرم افزار پلیس من

به گزارش مینی ست، رئیس پلیس آگاهی ناجا از فراهم شدن امکان ثبت سرقت خودرو و استعلام خودروهای مکشوفه در نرم افزار موبایلی پلیس من اطلاع داد.

امکان ثبت سرقت خودرو در نرم افزار پلیس من

به گزارش خبرنگاران سردار محمد قنبری اضافه کرد: پلیس آگاهی ناجا در کنار کشف جرم و شناسایی و دستگیری مجرمان، خدماتی را با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا در جهت کاهش رفت و آمد شهروندان به مراکز انتظامی فراهم نموده که یکی از آن ها، امکان ثبت سرقت خودرو و دیگری، استعلام خودروهای مکشوفه در نرم افزار موبایلی پلیس من است.

وی اضافه کرد: در صورت سرقت وسیله نقلیه، مالک خودرو می تواند با ورود به نرم افزار موبایلی پلیس من به آدرس epolice.ir و به وسیله شماره تلفن متعلق به خود، نسبت به ثبت اطلاعات خودروی سرقتی در کمترین زمان ممکن اقدام و برای انجام تشریفات انتظامی و قضائی پرونده به کلانتری اعلامی از سوی نرم افزار مراجعه نمایند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: مالکان خودروهای مسروقه ای که قبلا نسبت به تشکیل پرونده اقدام نموده اند می توانند با وارد کردن شماره پلاک وسیله نقلیه یا وی.آی.ان خودرو (کد17 رقمی پشت کارت خودرو) و شماره پرونده تشکیل شده، شرایط کشف خودروی خود را از نرم افزار یاد شده مورد استعلام قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس قنبری توضیح داد: این بخش در نرم افزار موبایلی با هدف اطلاع رسانی به مالکان خودروهای مسروقه راه اندازی شده است و برای تحویل خودرو می بایست به پلیس آگاهی محل وقوع سرقت مراجعه کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1611

به "امکان ثبت سرقت خودرو در نرم افزار پلیس من" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ثبت سرقت خودرو در نرم افزار پلیس من"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید