قابلیت نو اینستاگرام؛ پخش زنده به وسیله دسکتاپ

به گزارش مینی ست، اینستاگرام اخیرا ابزار جدیدی به نام Live Producer را معرفی نموده است که به کاربران اجازه می دهد به وسیله دسکتاپ روی این پلتفرم پخش زنده داشته باشند. این ابزار با یاری نرم افزار های استریم مانند OBS، Streamyard و Streamlabs پخش زنده را به وسیله دسکتاپ اجرا می نماید.

قابلیت نو اینستاگرام؛ پخش زنده به وسیله دسکتاپ

به گزارش خبرنگاران، ابزار تازه اینستاگرام هنوز در مرحله آزمایش است و هنوز به طور کامل عرضه نشده است. سخنگوی متا می گوید: ما بر روی راه چاره هایی متمرکز شده ایم که لایو اینستاگرام را به مکانی معنادار برای تجربیات مشترک تبدیل می نمایند. ما اکنون در حال آزمایش راهی هستیم که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از نرم افزار های استریم بتوانند با گروه کوچکی از کاربران پخش زنده داشته باشند.

اینستاگرام می گوید ویژگی تازه فراوری محتوا با استفاده از ابزاری غیر از دوربین تلفن همراه، از جمله دوربین های اضافی، میکروفون های و گرافیک های خارجی را امکان پذیر می نماید. برای استفاده از ابزار تازه، ابتدا باید وارد Instagram.com شوید و گزینه Add post را انتخاب کنید. سپس از منوی موجود گزینه Live را انتخاب نموده و از قسمت Go Live، یک عنوان برای لایو خود در نظر بگیرید. در صورتی که Practice را انتخاب کنید، لایو شما برای هیچ مخاطبی پخش نخواهد شد. اگر Public را انتخاب کنید، ویدئوی شما مانند یک لایو عادی به فالوورهایتان نشان داده می گردد.

در قسمت Live Producer viewer پیش نمایشی از ظاهر لایو خود مشاهده خواهید کرد. سپس نوع مخاطب را انتخاب نموده و روی Next کلیک کنید. در صفحه بعد یک URL و کلید استریم را مشاهده خواهید کرد. کلید استریم را در نرم افزار استریم مدنظر خود وارد کنید. پس از اتصال نرم افزار استریم به اینستاگرام، روی گزینه Go Live کلیک کنید. می توانید لایو خود را به وسیله آدرس URL ای که در این صفحه مشاهده می کنید، با کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: techcrunch

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2058

به "قابلیت نو اینستاگرام؛ پخش زنده به وسیله دسکتاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت نو اینستاگرام؛ پخش زنده به وسیله دسکتاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید