انهدام چند شرکت هرمی فعال در کشور

به گزارش مینی ست، خبرگزاری خبرنگاران- معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا در پی انهدام چند شرکت هرمی فعال در بعضی استان های کشور، درخصوص فعالیت غیرقانونی شرکت های هرمی هشدار داد.

انهدام چند شرکت هرمی فعال در کشور

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پلیس، سرهنگ محمدرضا اکبری گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در استان های خراسان رضوی، مازندران و شرق استان تهران، پیروز شدند با روش های علمی و پیچیده پلیسی، چند شرکت هرمی فعال را شناسایی و گردانندگان آن ها را در عملیات های غافلگیرانه دستگیر نمایند.

وی با بیان اینکه پلیس آگاهی ناجا فعالیت این گونه شرکت ها را در سطح شهر ها و فضای مجازی به دقت زیر نظر دارد، اضافه کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد عده ای سودجو و متقلب، جوانان و افرادی که جویای کار و فعالیت مالی هستند را فریب داده و دارایی آنان مورد دستبرد قرار دهند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا در ادامه همکاری های مردمی را در زمینه شناسایی به موقع فعالیت های زیر زمینی مجرمان با اهمیت توصیف کرد و از هموطنان خواست از هرگونه فعالیتی که دریافت سود آن منوط به وارد کردن اعضای جدید می باشد برحذر بوده و موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 درمیان بگذارند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1355

به "انهدام چند شرکت هرمی فعال در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام چند شرکت هرمی فعال در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید