اولین خمیردندان گیاهی - دارویی به همت پژوهشگران پارک علم و فناوری کردستان فراوری شد

به گزارش مینی ست، اولین خمیردندان گیاهی - دارویی بدون استفاده از نگهدارنده های شیمیایی، به همت پژوهشگران پارک علم و فناوری کردستان فراوری شد.

اولین خمیردندان گیاهی - دارویی به همت پژوهشگران پارک علم و فناوری کردستان فراوری شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اولین خمیردندان گیاهی - دارویی بدون استفاده از نگهدارنده های شیمیایی به همت پژوهشگران یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان کردستان فراوری شد.

این محققان پس از تحقیقات و مشاوره های بسیار بر آن شدند تا از مواد گیاهی مناسب جهت بهداشت دهان و دندان استفاده نمایند. با توجه به سابقه پژوهشی چندین ساله برروی آلفا پاینن در این شرکت در زمینه کنترل میکروبی، ضد التهابی و خاصیت ضدقارچی و اثر هم افزایی همراه بزاق برای تاخیر در فاز رشد میکروارگانیسم های دهان، پژوهشگران این شرکت دانش بنیان، تصمیم به استفاده از این ماده به عنوان محصول بهداشتی دهان و دندان گرفتند و کار بر روی توسعه فرمولاسیون پایدار و حامل های انتقال مواد موثره حین استفاده، را آغاز کردند و با توجه به ساختار آلفا پاینن و استفاده از منابع معتبر، بهینه ترین و موثرترین فرمول را طراحی کردند.

در حال حاضر در بازار برای علاقه مندان به محصولات ارگانیک و طبیعی در زمینه بهداشت دهان و دندان هیچ محصولی با این ویژگی ها و بدون استفاده از نگهدارنده شیمیایی در دسترس نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 473

به "اولین خمیردندان گیاهی - دارویی به همت پژوهشگران پارک علم و فناوری کردستان فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خمیردندان گیاهی - دارویی به همت پژوهشگران پارک علم و فناوری کردستان فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید