ایلان ماسک جک دورسی، مدیرعامل پیشین توئیتر را احضار کرد

به گزارش مینی ست، وکلای ایلان ماسک از جک دورسی که قبل تر مدیر عامل توئیتر بوده است برای ارئه بعضی اسناد احضار نموده اند.

ایلان ماسک جک دورسی، مدیرعامل پیشین توئیتر را احضار کرد

وکلایی که وکالت ایلان ماسک در نبرد او با توئیتر را برعهده گرفته اند، جک دورسی، مدیرعامل سابق این شرکت را احضار کردند.

به گزارش engadget، هنوز تعیین نیست که دورسی چگونه در دعوای حقوقی ماسک نقش دارد با این حال به نظر می رسد این احضاریه به اسناد و ارتباطاتی اشاره دارد که منعکس کننده حساب های هرزنامه و فیک توئیتر است. دورسی تنها مدیر سابق توئیتر نیست که به وسیله ماسک احضار شده است. کایوان بیک پور، مدیر فراوری توئیتر که اخیراً برکنار شده و بروس فالک، مدیر عایدی سابق نیز احضاریه دریافت نموده اند.

ماسک ادعا نموده است که توئیتر او و عموم مردم را در خصوص تعداد ربات ها و حساب های جعلی در این پلتفرم گمراه نموده است و آمار های اشتباهی را منتشر نموده است. از طرفی وکلای توئیتر استدلال نموده اند که ماسک مکرراً شرایط قرارداد خود با این شرکت را زیر پا گذاشته است. باید اشاره نمود که دورسی قبلاً از پیشنهاد ماسک برای خرید توئیتر حمایت نموده بود و گفته بود که ایلان ماسک راه چاره منحصر به فردی است که من به آن اعتماد دارم و او به بهبود شرایط شرکت یاری خواهد نمود البته دورسی به طور علنی به نبرد حقوقی جاری یا ادعا های ماسک در خصوص ربات ها و حساب های جعلی واکنش نشان نداده است.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2083

به "ایلان ماسک جک دورسی، مدیرعامل پیشین توئیتر را احضار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک جک دورسی، مدیرعامل پیشین توئیتر را احضار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید