براری: با مدال جهانی پاسخ منتقدان را می دهم، با 30 روز تمرین قهرمان آسیا شدم

به گزارش مینی ست، دارنده مدال طلای وزنه برداری قهرمانی آسیا گفت: با کسب یک مدال خوشرنگ در مسابقات جهانی پاسخ منتقدان را می دهم.

براری: با مدال جهانی پاسخ منتقدان را می دهم، با 30 روز تمرین قهرمان آسیا شدم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام قیمت با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

محمدرضا براری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره کسب مدال طلای رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا گفت: بعد از المپیک شرایط روحی خوبی نداشتم و تنها با 40 روز اردو و 30 روز تمرین راهی مسابقات شدم و طلا گرفتم.

وی ادامه داد: در دوضرب وزنه هایی زدم که در تمرینات هم نزده بودم، اما خدا یاری کرد و روی سکوی قهرمانی رفتم. در یک ضرب بعد از اینکه دوبار وزنه را خراب کردم رقابت خیلی حساس شده بود و خودم هم استرس داشتم، اما می دانستم که وزنه سوم را حتماً خواهم زد.

قهرمان آسیا در واکنش به انتقاداتی که از عملکرد تیم ملی در مسابقات آسیایی و عدم جوانگرایی می گردد گفت: کوشش می کنم با کسب یک مدال خوشرنگ در مسابقات جهانی پاسخ منتقدان را بدهم. از طرفی کسب عنوان قهرمانی آن هم بعد از 5 سال در شرایطی که از نظر مدالی هم نتایج بهتر از سال های قبل بود مگر نتیجه بدی بود؟!

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 677

به "براری: با مدال جهانی پاسخ منتقدان را می دهم، با 30 روز تمرین قهرمان آسیا شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "براری: با مدال جهانی پاسخ منتقدان را می دهم، با 30 روز تمرین قهرمان آسیا شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید