برای 13 بازی 130 میلیارد عایدی داریم، اعلام سهم استادیوم آزادی

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، در جلسه ای که امروز صبح با حضور شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال و معاونان وی در محل سازمان لیگ برگزار گردید، در نهایت مقرر شد که تبلیغات محیطی به وسیله باشگاه استقلال انجام گردد.

برای 13 بازی 130 میلیارد عایدی داریم، اعلام سهم استادیوم آزادی

بعلاوه باشگاه استقلال اظهار داشت که امروز مبلغ سهم سازمان لیگ را واریز نموده و برای ادامه مسابقات هم تضامین لازم را به سازمان لیگ تحویل داده است.

سعید فتاحی نماینده باشگاه استقلال در این خصوص در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: مثل تمام قراردادها که باید تضمین داشته باشد، ما هم تضمین دادیم.

وی درباره جزئیات عایدی باشگاه استقلال از تبلیغات محیطی توضیح داد: درخواست استقلال برای 13 بازی 130 میلیارد تومان عایدی است. سهم سازمان لیگ عددی می شد که برای آن عدد تضمین لازم را گذاشتیم.

نماینده باشگاه استقلال درباره سهم استادیوم آزادی از تبلیغات محیطی هم گفت: استقلال با استادیوم آزادی قراردادی دارد که سالهای قبل بدون تبلیغات، برای انجام هر مسابقه 239 میلیون بوده است. سال جاری تبلیغات محیطی در همه جای استادیوم و حتی بلیت فروشی در اختیار ما است و مبلغ 1 میلیارد و 329 میلیون تومان مسابقات به استادیوم می دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1877

به "برای 13 بازی 130 میلیارد عایدی داریم، اعلام سهم استادیوم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای 13 بازی 130 میلیارد عایدی داریم، اعلام سهم استادیوم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید