بار فنی بازی در نیمه اول بیشتر بود

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، محمود فکری عصر چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی گل گهر - استقلال در ابتدای صحبتهایش بیان کرد: جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم، بازی واقعاً سنگین اما خیلی خوبی بود. موقعیت های خیلی زیادی روی هر دو دروازه به وجود آمد، شاید می شد هم ما به گل های بیشتری برسیم و هم تیم گل گهر، ولی در مجموع بازی خیلی قشنگ و جان داری بود.

بار فنی بازی در نیمه اول بیشتر بود

وی ادامه داد: این بازی بیانگر این بود که این دو تیم به دلیل بالای جدول نیستند. امروز یک فوتبال زیبا و پر استرس را شاهد بودیم و جا دارد از تک تک بچه هایم بابت این بازی مردانه تشکر کنم.

فکری در خصوص شکل و نوع بازی بازیکنانش هم بیان کرد: چیزی که من از بازیکنان انتظار دارم و شکلی که دوست دارم، همین شکل است، تیم دارد شکل واقعی خودش را پیدا می نماید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال از امید و انتظاری که از تیمش دارد هم چنین صحبت کرد: امیدوارم بازی به بازی به این روندمان ادامه بدهیم و هم امتیازهای بازی را بگیریم، هم اینکه بتوانیم بازی زیباتری را ارائه بدهیم.

وی در خاتمه در خصوص دو نیمه بازی بیان کرد: در مجموع نیمه اول، یک مقدار بار فنی بازی بیشتر بود ولی نیمه دوم به واسطه این که ما تلاشمان بر این بود گل خود را نگه داریم و روی ضد حملات و اشتباهات حریف به گل برسیم، از طرفی دیگر تیم گل گهر هم به بازی مستقیم روی آورد، شاید یک مقدار آن زیبایی بازی کنار رفت، ولی تا آخرین لحظه آن استرس وجود داشت که خدا را شکر می کنیم که توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1378

به "بار فنی بازی در نیمه اول بیشتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بار فنی بازی در نیمه اول بیشتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید