طراحی ویلا: برپایی جشنواره نوروزی لاله ها در باغ گل های کرج

به گزارش مینی ست، جشنواره نوروزی لاله ها در باغ گل های کرج از اول فروردین ماه برپا شده است.

طراحی ویلا: برپایی جشنواره نوروزی لاله ها در باغ گل های کرج

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

این روزها شاهد برپایی جشنواره نوروزی گل های لاله در باغ گل های کرج واقع در پارک چمران هستیم که با استقبال بی نظیر شهروندان کرجی روبه رو شده است. این ششمین سال متوالی جشنواره لاله ها است که برخلاف سال های گذشته به علت شرایط آب و هوایی زودتر از موعد برگزار شده است.

250 هزار گل لاله با 48 واریته مختلف در باغ گل های کرج کاشته شده است. یکی از اهداف برگزاری این جشنواره، معرفی باغ گل های کرج به عنوان یک منطقه گردشگری در استان البرز است. این باغ هشت هکتار وسعت دارد.

استان البرز با فراوری 20 میلیون شاخه گل لاله در سال، 50 درصد از احتیاج کشور را رفع می نماید و این جشنواره می تواند فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی های استان در اختیار فعالین این عرصه قرار دهد.

این جشنواره در فروردین ماه از ساعت 10 تا 21 میزبان علاقه مندان خواهد بود. هزینه بازدید از باغ گل های کرج در زمان جشنواره نیز یک هزار تومان است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1886

به "طراحی ویلا: برپایی جشنواره نوروزی لاله ها در باغ گل های کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا: برپایی جشنواره نوروزی لاله ها در باغ گل های کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید