بنی تمیم: به هیچ کشتی گیری برای حضور در کشورهای خارجی رضایت نامه ندادیم

به گزارش مینی ست، سرپرست فدراسیون کشتی در خصوص اینکه گفته می گردد محمدجواد ابراهیمی از فدراسیون درخواست رضایت نامه برای عضویت در تیم ملی کشور دیگری را داشته، گفت: به هیچ کشتی گیری رضایت نامه نداده و نخواهیم داد.

بنی تمیم: به هیچ کشتی گیری برای حضور در کشورهای خارجی رضایت نامه ندادیم

حمید بنی تمیم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت محمدجواد ابراهیمی درخواست رضایت نامه برای تغییر تابعیت داشته است؟ گفت: ما به کسی رضایت نامه ندادیم و نخواهیم داد. من مرجعی نیستم که به کسی بگویم اجازه خواهد داشت برای کشتی دریافت تغییر تابعیت بدهد. هرچند در ورزش حرفه ای کشتی گیران می توانند در لیگ سایر کشورها حضور پیدا نمایند اما هیچ فدراسیونی در خصوص تغییر تابعیت ورزشکارش اقدام نمی کند.

وی در این خصوص که آیا در دوره قبلی ریاست فدراسیون کشتی به کشتی گیری برای همراهی تیم ملی کشور دیگری رضایت نامه داده شده است؟ نیز گفت: نه، هیچ وقت نامه ای نداده ایم.

بنی تمیم در خصوص اینکه گفته می گردد بودجه سال جاری فدراسیون کشتی کاهش داشته، گفت: هنوز در خصوص بودجه چیزی رسمی به ما اعلام نشده، اما ما اخبار برعکسی شنیده ایم که بودجه ورزش در مجلس 30 تا 40 درصد افزایش داشته و طبیعتا بودجه فدراسیون ها هم افزایش خواهد یافت. ضمن اینکه نمی توان در سالی که مسابقات گزینشی المپیک را در پیش داریم نمی گردد بودجه فدراسیون کشتی را کاهش داد و بعد از این رشته در المپیک توقع داشت.

سرپرست فدراسیون کشتی در خصوص زمان اعلام صلاحیت کاندیداهای ریاست این فدراسیون توضیح داد: هنوز چیزی به فدراسیون اعلام نشده است و منتظر اعلام خبر تایید صلاحیت ها هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 174

به "بنی تمیم: به هیچ کشتی گیری برای حضور در کشورهای خارجی رضایت نامه ندادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنی تمیم: به هیچ کشتی گیری برای حضور در کشورهای خارجی رضایت نامه ندادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید