ترسیم یک نقشه راه ایمن برای سفرهای آینده شرکتی مستلزم همکاری همه افراد است
به گزارش مینی ست، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ترسیم یک نقشه راه ایمن برای سفرهای آینده شرکتی مستلزم همکاری همه افراد است.
بازیگران اصلی در اکوسیستم شامل عرضه کنندگان، شرکت های هواپیمایی، هتل ها، شرکت های کرایه اتومبیل و سواری، برنامه ریزان شرکت های مسافرتی، واسطه های گردشگری مانند آژانس های گردشگری آنلاین(OTAs)، ارائه دهندگان سیستم توزیع جهانی(GDS) و مسافران به تسلط بر چهار مهارت حیاتی استفاده از داده ها در زمان واقعی، برنامه ریزی سریع، تلاش برای راحتی و ایمنی و برقراری ارتباط موثر نیاز دارند.
استفاده از داده ها در زمان واقعی
از داده ها در زمان واقعی استفاده کنید. برنامه ریزی برای آینده می تواند همانند پرواز در هوای مه آلود و با عدم قطعیت باشد و این موضوع اهمیت آن را معین می کند تا افراد برای اطلاع از تصمیم گیری خود از داده ها در زمان واقعی استفاده کنند. سازمان ها می توانند روی قابلیت های داده سرمایه گذاری کرده تا اولین علائم تسریع در سفرهای تجاری را شناسایی و بر آنها نظارت کنند.
ارائه دهندگان OTA و GDS ممکن است به نام منابع نو داده ارزش بررسی را داشته باشد. واسطه های گردشگری مانند موارد ذکر شده برای ارائه داده های کلی برای هر صنعت بطور منحصر بفرد قرار دارند. بسکمک از برنامه ریزان سفرهای شرکتی هم با توجه به بی ثباتی برنامه پروازها در این مدت درباره نوسانات هزینه و دسترسی به بلیط ها نگران هستند. واسطه ها می توانند داده هایی را ارائه دهند که نشان می دهد کدام پروازها بیشتر در برنامه هواپیمایی باقی می مانند و به مشتریان کمک می کنند تا در تصمیم گیری خود زیرکی بیشتری داشته باشند و واسطه ها ممکن است بتوانند از این داده ها جریان درآمد نوی ایجاد کنند.
همچنین داده ها در زمان واقعی به تامین کنندگان سفرهای شرکتی مانند حمل و نقل هوایی و هتل ها کمک می کنند تا ماهر باشند و این عرضه کنندگان با بازگشت سفرهای شرکتی باید منابع مناسب را در زمان واقعی برای مطابقت با تقاضا به کار گیرند که ممکن است ناگهان تغییر کند.
برنامه ریزی سریع
سرعت را در برنامه ریزی وارد کنید، داشتن برنامه و راهبرد دقیق برای سناریوهای مختلف بهبودی بسیار مفید است. بسکمک از شرکت ها با افزایش تقاضا ممکن است دریابند که زمان توقف و تفکر در مورد راهبردهای خود را ندارند. برنامه ریزان سفرهای شرکتی هنگام ساماندهی سفرهای کاری برای کارکنان باید به چهار نکته توجه کنند؛ اول، عواملی مانند سطح آلودگی بیماری همه گیر محلی و منطقه ای، تقاضای مشتری و اقدامات رقابتی و موثر در افزایش سفرهای شرکتی، دوم، منابع داده مربوطه که برای ارزیابی عواملی مانند شاخص های سلامت عمومی، نظرسنجی از مشتریان، داده های شرکای مسافرتی در مورد روندهای صنعت و رفتار رقبا و قیمت گذاری در زمان واقعی از GDS ها مطابق با توافق نامه های معمولی شرکت ها و حتی در شرایطی که کرایه هواپیمایی در حال تغییر مجدد هستند، استفاده می شود.
سوم، کارکنان باید از چه دستوراتی برای فاصله گذاری پیروی کنند؟ آیا باید از اتومبیل های کرایه ای، سواری، تاکسی یا پرواز استفاده کنند؟ چه زمانی باید از ماسک استفاده کنند یا در جمع های گروهی شرکت کنند؟ چگونه (و باید) شرکت ها بین کارهایی که کارکنان واکسینه شده و واکسینه نشده می توانند شرکت کنند، تمایز قائل می شوند؟ و چهارم، اطلاعات مورد نیاز مسافران را از طریق وبسایت، میز راهنمای سفر و پیام رسانی فراهم کنند.
در نظر گرفتن تجربه ها براساس ایمنی و راحتی
تجربه ها را براساس ایمنی و راحتی در نظر بگیرید. ایمنی و راحتی عناصر اساسی در تجربه سفر هستند و گاهی اوقات می توانند در جهت مخالف حرکت کنند و میتوان کارهای بیشتری برای رفع این فاصله انجام داد، کارفرمایان و شرکت های مسافرتی می توانند برای آرامش خاطر مسافران و بهبود راحتی و آسایش آنان راهی پیدا کنند. مسافر باید بتواند بر تصمیماتی که بر احساس راحتی و امنیت او تاثیر می گذارد کنترل بیشتری داشته باشد. به نام مثال، خطوط هوایی می توانند تجربیات پرواز را با بهبود عملکرد برنامه های تلفن همراه خود در نظر بگیرند تا مسافران بتوانند از قبل، غذا و میان وعده های خود را سفارش دهند یا درخواست های خاصی داشته باشند. هتل ها هم ممکن است به میهمانان اجازه دهند در مورد تعداد و زمان نظافت اتاق تصمیم گیری کنند.
ارتباط موثر
ارتباط موثر برقرار کنید. باتجربه ترین مسافران هم باید بپذیرند که سفر تغییر کرده است. ماسک ها همه جا رایج شده اند و به نظر می رسد محدودیت های مرزی، روش های سوارشدن و الزامات بهداشتی در حال تغییر است. بسیار مهم است که سازمان ها در هر لحظه از زمان، از قبل تا بعد از سفر سیاست های سفرهای شرکتی خود را معین کنند، زیرا این مورد به سازمان ها کمک می کند تا برای ایجاد هرگونه تغییر اعم از سیاست های راهبردی در کل شرکت یا جزئیات دقیق تر مانند اشتراک گذاری علایق شرکت یا گزینه های کرایه اتومبیل برای سفرهای شرکتی پیش قدم باشند. هنگامیکه تغییرات در عملیات ایجاد می شود، شرکت ها می توانند مراقبت ویژه ای را برای اطمینان از در دسترس بودن امکانات رفاهی انجام دهند، کارکنان هم با شروع مجدد سفرهای تجاری خود، دوره سازگاری را طی خواهند کرد.
منبع: همگردی