جشنواره ملی امیرکبیر 20 دی ماه برگزار می گردد ، حمایت از طرح ها، انتها نامه های و کاربردی کارفرمامحور

به گزارش مینی ست، جشنواره ملی امیرکبیر با موضوع حمایت از طرح ها، خاتمه نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرمامحور 20 دی ماه برگزار می گردد.

جشنواره ملی امیرکبیر 20 دی ماه برگزار می گردد ، حمایت از طرح ها، انتها نامه های و کاربردی کارفرمامحور

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جشنواره ملی امیرکبیر با موضوع حمایت از طرح ها، سرانجام نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور توسط جهاد دانشگاهی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز و با همکاری بنیاد نخبگان استان البرز در دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

اولین جشنواره ملی امیرکبیر 20 دی ماه با همکاری جهاد دانشگاهی و اتاق بازرگانی البرز برگزار می گردد. سرانجام نامه ها و رساله های ارسالی بسته به موضوع در پنج کارگروه و توسط اساتید برجسته داوری خواهند شد.

سرانجام نامه ها چکیده فراوریات علمی و پژوهشی دانشگاه ها هستند و باید بتوانند به پاسخی از سوالات موجود در جامعه در بخش های مختلف صنعت، فراوری، خدمات پاسخ دهند. اما ماهیت فراوری سرانجام نامه و رساله های دانشجویی در کشور آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است.

جشنواره ملی امیرکبیر فرصتی فراهم می نماید تا فراورینمایندگان علم بتوانند با صاحبان صنعت، فراوری و خدمات که در حقیقت متقاضیان علم هستند، ارتباط برقرار نمایند.

بسیاری از سرانجام نامه ها و رساله های دانشجویی درحال حاضر بدون اینکه تبدیل به طرح و پروژه ثروت ساز تبدیل شوند، در گوشه کتابخانه دانشگاه ها نگه داشته می شوند. این جشنواره فرصتی فراهم می نماید تا ارتباط بین دانشجویان و کارفرمایان برای فراوری سرانجام نامه هایی که در نهایت می تواند به فراوری ثروت بی انجامد، برقرار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1374

به "جشنواره ملی امیرکبیر 20 دی ماه برگزار می گردد ، حمایت از طرح ها، انتها نامه های و کاربردی کارفرمامحور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ملی امیرکبیر 20 دی ماه برگزار می گردد ، حمایت از طرح ها، انتها نامه های و کاربردی کارفرمامحور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید