خانه نوآوری و خلاقیت گردشگری در قم راه اندازی می شود

به گزارش مینی ست، مدیر گردشگری وامور زائرین سازمان فرهنگی شهرداری قم از راه اندازی خانه نوآوری و خلاقیت گردشگری به میزبانی مجموعه تاریخی گنبدسبز خبر داد.

خانه نوآوری و خلاقیت گردشگری در قم راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگاران از قم، حمید نادری ،مدیرگردشگری وامور زائرین سازمان فرهنگی شهرداری قم اظهار کرد: خانه نوآوری وخلاقیت گردشگری در آینده نزدیک در مجموعه تاریخی گنبد سبز راه اندازی می شود.

او ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، مراکزشتاب دهنده و جهاددانشگاهی قم در راه اندازی خانه نوآوری وخلاقیت گردشگری مشارکت خواهند داشت.

مدیرگردشگری شهرداری قم هدف از راه اندازی خانه نوآوری وخلاقیت گردشگری را نوآوری و ابتکار و کارآفرینی در جهت توسعه صنعت گردشگری بیان کرد و افزود: از طریق خلق و توسعه طرح های گردشگری از جمله در بخش خصوصی، بخش عمومی درسطح ملی وبین المللی می توان گام های موثری برداشت.

نادری در ادامه هدف از فعالیت های نوآورانه در صنعت گردشگری استان را پیدا کردن مزیت های رقابتی و استفاده از آن بیان کرد و لازمه آن را شناخت کامل از سطح و قابلیت های فن آورانه در حوزه گردشگری دانست.

او ایجاد پیوند میان صنعت گردشگری و مراکزدانشگاهی را حائز اهمیت دانست و گفت: صنعت گردشگری تکنولوژی محور بوده و لازمه آن پذیرش تکنولوژی های نو در این صنعت است.

ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1942

به "خانه نوآوری و خلاقیت گردشگری در قم راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه نوآوری و خلاقیت گردشگری در قم راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید