داستان های جالب از جراحی پلاستیک سیاستمداران جهان!

به گزارش مینی ست، خبرنگاران: شاید شما هم متوجه نشوید اما اگر عکس های چند سال قبل را نگاه کنید، می بینید که مثلا چروک های پیشانی آن سال ها، امروز کاملا محو شده و با وجود گذشت چند سال، آقایی که این همه سختی و استرس تحمل نموده، جوان تر هم شده است! خب این کار بوتاکس است! تا به حال جنجال های زیادی در خصوص جراحی های زیبایی سیاستمداران به پا شده است، عده ای مخالف چنین عمل هایی هستند و می گویند یک سیاستمدار خوب باید با منش و عمل خود را محبوب کند ولی عده ای دیگر می گویند، به هر حال ظاهر یک بخش مهم ماجراست پس چرا نباید از این قابلیت استفاده گردد؟ اما نکته جالب اینجاست که خود سیاستمداران هنوز به این باور نرسیده اند که انجام عمل جراحی زیبایی برایشان کار درستی است. زیرا بیشتر آنها پس از اینکه جنجال های مختلف به دلیل انجام این عمل برپا شده است، مصرانه انجام عمل را تکذیب نموده اند و در این میان تعداد معدودی با افتخار انجام عمل جراحی را پذیرفته اند و از اینکه این کار را انجام داده اند هیچ شرمی ندارند. شما چه فکر می کنید؟

داستان های جالب از جراحی پلاستیک سیاستمداران جهان!

ولادیمیر پوتین- رئیس جمهور روسیه

تنها کسی که خودش گفت عمل زیبایی نموده است

ولادیمیر پوتین، در بین سیاستمداران تنها کسی است که خودش رسما خاطرنشان کرد که عمل جراحی زیبایی بینی انجام داده است.

این رئیس جمهور روسی نشان داد که نه تنها از عمل بینی خجالت نمی کشد بلکه می تواند آن را به راحتی هم اعلام کند. عمل زیبایی پوتین بار دیگر فرصتی شد تا رسانه های خبری در کنار دیگر قابلیت های او یعنی اسب سواری، داشتن کمربند سیاه جودو و... به آنالیز شخصیت او بپردازند.البته او جز جراحی بینی، دیگر جراحی های زیبایی اش را انکار نموده است اما رسانه ها مصرانه، دیگر جراحی های او را با عکس هایش ثابت نموده اند.

صدام حسین - دیکتاتور سرنگون شده عراق

جراح مخصوصی که بدل هایش را می ساخت

صدام به عنوان یک نظامی در برخی از جنگ ها حضور داشت اما هیچگاه اثر جراحت روی دست و صورت او دیده نشد و این به دلیل جراحی پلاستیک بود. دکتر البشیر یکی از نزدیک ترین افراد به صدام و ماهرترین جراح پلاستیک در عراق است. او در زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، صدام را که از ناحیه صورت و دست زخمی شده بود مداوا کرد و آنقدر در جراحی وی پیروز عمل کرد که هیچ نشانی از جراحت او باقی نماند.

نکته جالب در خصوص جراح پلاستیک صدام این است که وی علاوه بر خود صدام، نزدیک به هشت نفر را که تا حدی به رئیس جمهور عراق شباهت داشتند با جراحی تبدیل به بدل های او نموده بود.

ژاک شیراک- رئیس جمهور اسبق فرانسه

مدتی نبود و بعد زیباتر از همواره آمد

رئیس جمهور سابق فرانسه یکی از سیاستمدارانی است که با وجود شواهد غیرقابل انکاری که برای انجام عمل زیبایی وی وجود داشت، مصرانه این کار را انکار می کرد.

ژاک شیراک مدت زمان نسبتا طولانی ای در محافل مختلف دیده نشد و بعد از این غیبت بود که شایعه انجام عمل های زیبایی وی قوت گرفت.

این شایعات بر این مبنا بود که وی این مدت را برای انجام جراحی پوست و صورت در کانادا بوده است و تغییر محسوسی که در صورت پر از چین و چروکش دیده می گردد، نتیجه همین عمل جراحی زیبایی است.

البته شیراک هم مانند بسیاری از سیاستمداران که عمل جراحی زیبایی نموده اند در نهایت این عمل را تایید نکرد و تغییر محسوسی که در چهره اش به وجود آمده بود، بعد از مدتی به دلیل بالا رفتن سن دوباره تسلیم چین و چروک پیری شد و کم کم داستان انجام عمل جراحی زیبایی توسط رئیس جمهور فرانسه به فراموشی سپرده شد.

هیلاری کلینتون- وزیر امور خارجه آمریکا

جراحی های زیبایی اش را تکذیب می نماید

این خانم سیاستمدار رفتار سنجیده ای پس از شنیدن خبر خیانت شوهرش داشت و پس از این اتفاق پایش بیشتر از قبل به سیاست باز شد. او از جمله سیاستمدارانی است که به طور جدی انجام عمل زیبایی را انکار می نماید اما عکس های فراوانی وجود دارد که دروغ او را ثابت می نماید. کافی است عکس های قدیم و جدید وزیر خارجه آمریکا را کنار هم آنالیز کرد، زیرا این عکس ها به خوبی نشان می دهد کلینتون چه عمل هایی انجام داده است.

نه تنها یک عمل زیبایی بلکه جراحان پلاستیک معتقدند چهره وی با چندین عمل مختلف جوان سازی شده است. در واقع ترکیبی از جراحی های پلاستیک؛ یعنی:همه اینها در کنار هم باعث شده چهره او جوان تر به نظر برسد.

می گویند حتی آرایش کردن هم بلد نیست!

داستان تکذیب انجام جراحی پلاستیک کلینتون، حتی به رسانه ها هم کشیده شد، به طوری که در سال 2006، زمانی که کلینتون هنوز یک نماینده بود، یکی از نماینده ها وی را به هدر دادن میلیون ها دلار از سرمایه کشور برای جراحی های پلاستیک صورتش متهم کرد. پس از این ادعا جنجال بزرگی به پا شد و کار به آنجا رسید که تکذیبیه ای تند در روزنامه ها چاپ شد که در آن سخنگوی کلینتون با این عنوان که وی حتی آرایش کردن هم بلد نیست، اینکه زیر تیغ جراحان رفته باشد تا زیباتر گردد را تکذیب کرد. نکته جالب اینجاست که چند وقت بعد خود هیلاری کلینتون و جان ادوارد به یک نماینده دیگر گیر دادند و او را به دلیل اینکه روی صورتش عمل زیبایی انجام داده، رسوای خاص و عام کردند.

آرنولد شوایتزینگر- بازیگر دیروز و سیاستمدار امروز

همواره به دنبال ساختن چهره ای قوی و مقتدر

آرنولد شوایتزینگر از سیاستمدارانی است که قبل از اینکه وارد جهانی سیاست گردد خودش یک بازیگر بود که محبوبیت زیادی داشت و بخشی از این محبوبیت را مدیون چهره اش بود.

هر چند این بازیگر و سیاستمدار آمریکایی خودش انجام هر گونه جراحی پلاستیک روی صورتش را انکار می نماید، اما مقایسه عکس های قبلی اش چیز دیگری نشان می دهد، او فک و چانه اش را جراحی نموده تا قوی تر به نظر برسد.مو هم کاشته است.

قذافی - رهبر مخلوع لیبی

داستان خنده دار اضافه شدن زیاد چربی ها

داستان انجام جراحی زیبایی رهبر مخلوع لیبی، بیشتر شبیه به یک طنز است که برگرفته از اعترافات پزشک برزیلی او، الیاس ریپرو، است که چند سال قبل برای شرکت در کنفرانس جراحی ترمیمی به لیبی وارد شده بود و به دستور دیکتاتور مجبور شد کاری کند که چهره او جوان تر به نظر برسد.

پزشکش می گوید: کلی چربی به زیر پوستش تزریق کردیم. خودش اصرار داشت که میزان چربی زیاد باشد. ما هم به دستور خودش عمل کردیم و نتیجه اش را هم که دیدید. به جای اینکه به یک مرد 45 ساله تبدیل گردد، شبیه یک مرد 65 ساله شد. قذافی خودش خواسته بود که بی حسی موضعی داشته باشد تا وسط عمل به ما بگوید کجای صورتش را بهتر درست کنیم!

کریستینا فرناندز- نخستین رئیس جمهور زن آرژانتین

می گویند جراحی زیبایی کرد تا رای بیاورد

کریستینا فرناندز دی کریشنر، نخستین رئیس جمهور زن آرژانتین از سیاستمدارانی است که رقبایش وی را متهم نموده اند که با انجام جراحی های زیبایی متعدد توانسته ظاهرش را تغییر دهد و خود را بسیار جوان تر از چیزی که بود نشان دهد و به همین دلیل هم مردم در انتخابات ریاست جمهوری به وی رای دادند و پیروز شد. البته او هم تا به حال انجام جراحی های پلاستیک را انکار ننموده است.

مخالفان فرناندز، این خانم 52 ساله را ملکه بوتاکس می خوانند و وقتی از وی پرسیدند فکر نمی کنی ظاهر آراسته ات نقش مهمی در جلب آرا داشته باشد، پاسخ داد: رونالد ریگان هم موهایش را رنگ می کرد، سیلویو برلوسکنی هم جراحی بینی داشته و هم مو کاشته است، ضمناً بسیاری از روسای جمهوری مطرح جهان در معرض شایعه های اینچنینی قرار داشته اند.

بسیاری استفاده این خانم از کفش پاشنه بلند، بینی جراحی شده، آرایش فوق العاده گران قیمت، مدل موی بسیار پر زرق و برق و تعداد دیگری جراحی های کوچک را عواملی می دانند که وی را رئیس جمهور کرد.

در هر حال خبرنگاران آرژانتینی می گویند به محض اینکه زمزمه فرناندز برای ریاست جمهوری مطرح شد، یکباره فرم لب و همه زوایای ظاهری او تغییر کرد. گفته می گردد او بدون چند چمدان لباس مسافرت نمی نماید و روزی حداقل 4 بار لباس عوض می نماید و در دوران انتخابات کوشش زیادی کرد تا شبیه اویتا پرون، یک شخصیت سیاسی جوان و زیبا، باشد که در 32 سالگی فوت کرد.

برلوسکنی؛ نخست وزیر سابق ایتالیا

برلوسکنی؛ نخست وزیر سابق ایتالیا

نخست وزیر جنجالی ایتالیا به امپراتور جراحی زیبایی در جهانی سیاست معروف است. شاید در میان سیاستمدارانی که تا به حال به دلیل انجام جراحی پلاستیک پایشان به رسانه ها باز شده است، کسی به گرد پای برلوسکنی هم نرسد.

سیاستمداری که برای داشتن رابطه نامشروع با دختران جوان، جنجال های زیادی به پا کرد و شاید برای به دست آوردن دل همین دختران بود که بارها خود را به دست جراحان پلاستیک معروف جهان سپرد تا پیر شدنش را پنهان نمایند. این سیاستمدار ایتالیایی ـ که صاحب باشگاه آث میلان و چند رسانه خصوصی در ایتالیا هم هست ـ از اعتراف به انجام عمل زیبایی هیچ ابایی نداشت و حتی مدتی از مردم کشورش خداحافظی کرد تا پس از یک سلسله عمل جراحی، دوباره به صحنه سیاست برگردد و جالب اینجاست که پس از برگشت مردم با برلوسکنی جوان تر و لاغرتر روبرو شدند که دکترهایش کارشان را خوب انجام داده بودند.

جان کری؛ سیاستمدار آمریکایی

هرقدر هم زیبا شد فایده ای نداشت

چهره جان کری برای خیلی ها آشناست، این سیاستمدار آمریکایی که در سال 2004 رقیب جورج بوش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود و در مناظره های مختلفی که با وی داشت، سعی می کرد، با چشمان روشنی که رنگشان هدیه لنز بود و خنده هایی که تمام صورتش را چروک می کرد، خودش را برتر نشان دهد که فایده ای نداشت و در نهایت نتیجه انتخابات را به جورج بوش که همه معتقد بودند با چشمان ریزش از وی زشت تر است، واگذار کرد.

لنز رنگی هم گذاشته و برای از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم ها و خط لبخندش بوتاکس تزریق نموده است.

منبع: برترین ها
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 327

به "داستان های جالب از جراحی پلاستیک سیاستمداران جهان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان های جالب از جراحی پلاستیک سیاستمداران جهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید