دردسرهای استقلال ادامه دارد؛ پنجره جابجایی بسته ماند

به گزارش مینی ست، تهران (پانا) - با مسئله ای که در پرداخت طلب مدافع بلغارستانی ایجاد شده است، استقلال برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش با مسئله ای بزرگ روبرو است.

دردسرهای استقلال ادامه دارد؛ پنجره جابجایی بسته ماند

در حالی که باشگاه استقلال عصر یکشنبه به صورت رسمی خبر از پرداخت طلب نیکولای بودوروف مدافع بلغارستانی این تیم داده بود تا پنجره جابجایی زمستانی آبی های شهر تهران باز شود، اما آخرین خبر حکایت از ماجرای دارد که می تواند برای فرهاد مجیدی و هواداران استقلال تلخ باشد.

پیگیری ها حاکی از این است که طلب استقلال به شماره حسابی که بودوروف اعلام کرده واریز شده اما بانک مقصد پول را به علت مسئله ای که حساب مدافع بلغارستانی داشته برگشت زده است و در نتیجه پول به حساب ننشسته است.

البته باشگاه استقلال با اطلاع از مشکل پیش آمده در ماجرای انتقال پول، با وکیل این بازیکن به سرعت تماس گرفته و شماره حساب جدید دریافت کرده و امروز مراحل انتقال پول به حساب بازیکن بلغارستانی را انجام خواهند داد تا یکبار دیگر با فیفا مکاتبه کرده و مراتب واریز طلب را به اطلاع فدراسیون جهانی فوتبال برسانند تا پنجره جابجایی زمستانی برای استقلال باز شود.

پنجره جابجایی زمستانی فوتبال ایران ساعت 24 پنجشنبه 28 اسفند 99 بسته خواهد شد و پس از آن باشگاه استقلال اجازه ثبت قرارداد نخواهد داشت.

سعید مهری، آرمان رمضانی و امیر حسین بیات خریدهای استقلال تا به امروز هستند که در صورت بسته ماندن پنجره جابجایی، قراردادشان ثبت نخواهد شد و بدون تیم می مانند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1506

به "دردسرهای استقلال ادامه دارد؛ پنجره جابجایی بسته ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسرهای استقلال ادامه دارد؛ پنجره جابجایی بسته ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید