دزدان ایتالیایی محموله پزشکی به مقصد تونس را غارت کردند

به گزارش مینی ست، محمد المسلینی وزیر تجارت تونس در یک برنامه تلویزیونی گفت که به علت شیوع ویروس کرونا، تمامی کشورهای اروپایی در ترس و دلهره به سر می برند.

دزدان ایتالیایی محموله پزشکی به مقصد تونس را غارت کردند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به نوشته وبگاه القدس العربی، او در یک مصاحبه تلویزیونی اطلاع داد که ایتالیایی ها یک کشتی حامل مواد الکلی و ضدعفونی نماینده را در دریای مدیترانه به مقصد تونس، به غارت برده اند.

المسلینی در این باره شرح داد: اتفاقی که برای این کشتی رخ داد همانند سرقت محموله ماسک های اهدایی چین به ایتالیا در کشور چک است.

او تأکید کرد که تمامی کشورهای اروپایی در ترس و دلهره به سر می برند و همه آن ها از ترس ویروس کرونا تجهیزان پزشکی را به سرقت می برند.

وزیر تجارت تونس اضافه کرد: این کشورهایی که از یکدیگر دزدی می نمایند اتحادیه اروپا هستند. البته اتحادیه اروپایی دیگر باقی نمانده است.

رسانه های اروپایی روز گذشته اطلاع دادند که جمهوری چک 680 هزار ماسک پزشکی که چین به ایتالیا ارسال نموده بود را توقیف نموده و برای خود مصادره کردند. با فوت 601 نفر از مبتلایان به بیماری کووید-19 در ایتالیا ظرف 24 ساعت گذشته مرگ و میر بر اثر این بیماری در ایتالیا به 6077 نفر رسیده است.

در 17 اسفند ماه سال گذشته نیز یک محموله 60 هزار تایی ماسک در آلمان به سرقت رفت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 865

به "دزدان ایتالیایی محموله پزشکی به مقصد تونس را غارت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزدان ایتالیایی محموله پزشکی به مقصد تونس را غارت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید