دوره بین المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی برگزار می گردد

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری دومین دوره بین المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی که دانشگاه تربیت مدرس میزبان آن است حمایت می نماید.

دوره بین المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی برگزار می گردد

دانشجویان و اساتید در این دروه به مدت 8 روز با آخرین دستاوردهای علمی این حوزه آشنا می شوند. برگزاری این دوره با حضور اساتید برجسته گامی برای توانمندسازی دانشجویان محسوب می گردد.

در این دوره بین المللی آموزشی مبانی تئوری علوم اعصاب شناختی از جمله اصول انتقالات نورونی، گیرنده ها و کانال های یونی، شکل گیری و شکل پذیری سیناپسی، حافظه و یادگیری، مکانیسم های بینایی و شنوایی، تخریب و ترمیم در سیستم عصبی، مبانی الکتریکی انتقالات عصبی، مکانیسم های درک حسی و ابزارهای مطالعه الکتریکی مغز در سی و پنج جلسه سخنرانی توسط چهار تن از اساتید مجرب از کشورهای آمریکا، انگلیس و هند تدریس می گردد.

دانشجویان، محققان، اساتید و علاقه مندان در حوزه های روانشناسی شناختی، روانپزشکی، فنی و مهندسی و سایر رشته های علمی و آموزشی مرتبط با مغز می توانند در این دوره بین المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی بطور رایگان شرکت نمایند.

دومین دوره بین المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی 8 تا 15 مهرماه امسال در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 362

به "دوره بین المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره بین المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید