دولت سنگاپور از سرویس های تحویل غذا در هنگام شیوع کرونا حمایت اقتصادی می نماید

به گزارش مینی ست، فروشگاه های مواد غذایی و آشامیدنی در سنگاپور اکنون می توانند از یاری اقتصادی برای بستر های نرم افزاری تحویل غذا بهره مند شوند Deliveroo، FoodPanda و GrabFood از سرویس های مذکور هستند. این اقدام پس از آن انجام می گردد که سنگاپور، سرویس های غذا را به عنوان بخشی از اقدامات سختگیرانه تر برای مهار COVID-19 گسترش داد.

دولت سنگاپور از سرویس های تحویل غذا در هنگام شیوع کرونا حمایت اقتصادی می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به اپراتور های مواد غذایی و آشامیدنی (F&B) در سنگاپور یاری اقتصادی داده شده است تا از سه سیستم عامل تحویل مواد غذایی Deliveroo، FoodPanda و GrabFood استفاده نمایند. زیرا این کشور میخواهد خدمات فیزیکی رستوران ها را به عنوان بخشی از اقدامات سختگیرانه تر برای کنترل گسترش این ویروس متوقف کند.

سنگاپور روز شنبه در بیانیه ای خاطرنشان کرد که بسته تقویت نماینده تحویل غذا با هدف یاری به مشاغل انجام می گردد که با تغییر مدل های تجاری خود و تغییر سیستم پاسخگویی به احتیاج های مصرف نمایندگان مواجهند. رسانه هایی که قبلاً از سیستم عامل های تحویل استفاده می کردند نیز می توانند برای حمایت اقتصادی اقدام نمایند.

در بودجه سال 2020 کشور سنگاپور، مبلغ 1 میلیارد دلار در طول سه سال برای ارتقاء قابلیت های امنیت سایبری و داده های دولت در نظر گرفته شده است که شامل تکنولوژی های جدید مانند هوش مصنوعی، و همچنین حمایت بیشتر بودجه برای نوآوری های عمیق است. اپراتور های مواد غذایی که هم اکنون از سیستم عامل های تحویل استفاده می نمایند از قبل واجد شرایط دریافت یاری هزینه هستند و احتیاجی به درخواست ندارند.

سوپر مارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی آنلاین شاهد افزایش قابل توجهی در سفارشات خود در اوج دوران شیوع کرونا هستند و این تقاضا های روزافزون نیز ادامه دارند بنابراین اقدامات سنگاپور کاملا منطقی به نظر می رسند.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 897

به "دولت سنگاپور از سرویس های تحویل غذا در هنگام شیوع کرونا حمایت اقتصادی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت سنگاپور از سرویس های تحویل غذا در هنگام شیوع کرونا حمایت اقتصادی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید