راه اندازی 400 کمپ بین راهی ویژه سفرهای نوروزی

به گزارش مینی ست، رئیس اورژانس کشور گفت: علاوه بر آماده باش بودن کلیه نیروهای اورژانس در ایام نزدیک به نوروز تا سرانجام تعطیلات نوروزی حدود 300 تا 400 کمپ بین راهی هم به وسیله اورژانس ایجاد می گردد و همکاران ما در آن ها مستقر می شوند.

راه اندازی 400 کمپ بین راهی ویژه سفرهای نوروزی

جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور، در تبادل نظر با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، اظهار کرد: ما در 2 سال گذشته در طول نوروز محدودیت تردد داشتیم و از سال 1402 هم با تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان روبرو خواهیم شد و به نظر می رسد نوروز پیش رو در سال آینده نوروز پرترددی را داشته باشیم.

وی اضافه نمود: سازمان اورژانس به عنوان مسئول کمیته بهداشت و درمان وزارت بهداشت هم محسوب می گردد و یک سری هماهنگی های درون بخشی و برون بخشی در حال اجرا است و جلسات متعددی در این خصوص برگزار خواهد شد که هر چه بهتر و با هماهنگی بیشتر کار خود را مدیریت کنیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: ما در اورژانس پیش بیمارستانی حدود 24 هزار نیرو و بعلاوه حدود 3 هزار پایگاه داریم و حدود 50 پایگاه هوایی اورژانس هم طبق روال به فعالیت خود ادامه می دهند.

آماده باش همه نیروهای اورژانس در طول نوروز!

میعادفر در ادامه یادآور شد: علاوه بر آماده باش بودن کلیه نیروهای اورژانس در ایام نزدیک به نوروز تا سرانجام تعطیلات نوروزی حدود 300 تا 400 کمپ بین راهی هم به وسیله اورژانس ایجاد می گردد و همکاران ما در آن ها مستقر می شوند.

وی تاکید نمود: کمپ هایی که به وسیله سازمان اورژانس کشور در راستا بین راهی شهرهای مختلف ایجاد می شوند ایستگاه های ثابتی هستند که اگر فردی در راستا سفر خود دچار مشکل شد بتواند به این مراکز مراجعه نموده و خدمات درمانی مورد احتیاج را دریافت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2047

به "راه اندازی 400 کمپ بین راهی ویژه سفرهای نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 400 کمپ بین راهی ویژه سفرهای نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید