رستوران یاسمینا ، بهترین رستوران در زمینه غذاهای لبنانی

به گزارش مینی ست، گاهی وقت ها دلمون میخواد یک غذای متفاوت بخوریم، طعم غذای جدید که تا مدتها اون رو فراموش نکنیم، طعم غذایی از منطقه یا کشوری متفاوت. آیا تا به حال طعم غذای لبنانی که هواداران بسیاری هم دارد را تست نموده اید؟ ما در این مطلب یک پیشنهاد متفاوتی از یک رستوران لبنانی به نام یاسمینا داریم. رستوران یاسمینا با محیطی زیبا و غذاهای دلچسب زیر نظر آشپزان لبنانی. در ادامه این رستوران را بیشتر باهم خواهیم شناخت ...

رستوران یاسمینا ، بهترین رستوران در زمینه غذاهای لبنانی

فضای رستوران یاسمینا

به محض ورود به رستوران یاسمینا، آرامش خوب و انرژی مثبت فضای رستوران را دریافت خواهید کرد، چرا که میزها و جایگاه ها و انواع دکوراسیون و رنگ بندی در این رستوران با سلیقه زیبایی باهم ترکیب شده اند و در پس زمینه هم یک موسیقی ملایم جهت ریلکس شدن شما در فضای رستوران پخش خواهد شد. رستوران یاسمینا مناسب دورهمی های شما به همراه خانواده و یا دوستان برای میل یک غذای دلچسب با طعم های گفت انگیز و خوشمزه میباشد.

منوی غذایی در رستوران یاسمینا

تمام آشپزانی که در این رستوران مشغول به کار هستند، دوره دیده و در زمینه پخت و آماده سازی انواع غذاهای سرد و گرم، نظیر پیش غذاها، سالادهای متفاوت، فینگرفودهای جذاب، انواع ساندویچ ها و پیتزاهای گوشت و شاورما،سوخاری ها و انواع مزه های گرم و سرد با تنوع بسیار بالا در این رستوران هستند.

ضمناً رستوران یاسمینا دارای بخشی متفاوت برای علاقه مندان به کافه هم میباشد و شما میتوانید در قسمت کافه از رستوران یاسمینا انواع دمنوش ها و نوشیدنی های گرم را که باکیفیت بالا تهیه شده اند را سفارش دهید. اگر هوادار دسرهم هستید باید بگوییم این رستوران انواع متفاوتی از دسرهای تازه ای را برای شما آماده میکند.

اطلاعات دسترسی

آدرس : تهران شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، مجتمع تجاری پلاتین

آدرس اینستاگرام : https://www.instagram.com/restaurantyasmina/

شماره تلفن : 02186090127

منبع: همگردی
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 457

به "رستوران یاسمینا ، بهترین رستوران در زمینه غذاهای لبنانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران یاسمینا ، بهترین رستوران در زمینه غذاهای لبنانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید